Fitness Seller

winny of anavar?

baloedb

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
hallo iedereen

ik train nu al toch een 5 jaar ( niet altijd even hard )
maar sinds aan half jaar ben ik echt serieus begonnen met te stijge in gewichten, mijn stats zijn 1.91m en ik weeg een 92kg. nu zou ik graag met een kuur beginnen waar ik echt wel vor van krijg, ik moet er niet echt van uitzetten maar zou wel een schone vorm willen krijgen dus mijn vraag is met welke kuur zou ik dan moeten starten ? ( wel tablets want als men eerste kuur zou ik toch injecties willen mijde)

ik heb al van een paar mensen gehoort om winny of anavar te nemen, waar zou ik het beste met af zijn ? en als jullie misschien nog andere ideeen hebben mogen jullie dit natuurlijk even mededelen.

alvast bedankt voor jullie moeite !

Winny 50 mg ed voor 6 a 8 weken,nakuren zijn vele meningen over! wel/niet

Geen nakuur. Het beste is om maar gewoon niet aan orals te beginnen omdat je straks toch vooral injecten moet. Eigenlijk is het gewoon beter om orals helemaal niet als acceptabele keuze te accepteren en meteen voor de injects te gaan.

hallo iedereen

ik train nu al toch een 5 jaar ( niet altijd even hard )
maar sinds aan half jaar ben ik echt serieus begonnen met te stijge in gewichten, mijn stats zijn 1.91m en ik weeg een 92kg. nu zou ik graag met een kuur beginnen waar ik echt wel vor van krijg, ik moet er niet echt van uitzetten maar zou wel een schone vorm willen krijgen dus mijn vraag is met welke kuur zou ik dan moeten starten ? ( wel tablets want als men eerste kuur zou ik toch injecties willen mijde)

ik heb al van een paar mensen gehoort om winny of anavar te nemen, waar zou ik het beste met af zijn ? en als jullie misschien nog andere ideeen hebben mogen jullie dit natuurlijk even mededelen.

alvast bedankt voor jullie moeite !

Je kunt uit je voeding nog meer halen, ook die moet goed zijn bij kuren.
Het is niet zo dat je even winny neemt en de kgs er aan vliegen.

Ik weet zeker als je nog 1 jaar serieus door gaat als het laatste half jaar dat je er zo 5-10kg bij hebt.

• Topic Starter Topic Starter
dus winny lijkt voor jullie het beste met een goed voedingsschema.? of is er nog een ander voorstel van iemand ?

mvg

Winny staat er bekend om dat het niet aromatiseert. Dat iets niet aromatiseert betekent niet per direct dat je niet hoeft na te kuren. Ik denk dat het verstandiger is om bij elke kuur een nakuur te doen.

als je dan toch de beachboy wilt uithangen ga dan voor:
1-8 test prop 100mg eod
1-8 mast prop 200mg eod
1-8 anavar 50 mg eod. als je een tuff guy bent zou ik var vervangen door 75 mg tren eod
8-11 nolva 20 mg ed.
daarna nog effe mariadistel gebruiken , want 8 weken oral = auwie

eventueel nog wat clen er tussen gooien.
En hopla we hebben een beachboy meer op de wereld.

als je voor een oral only ga zou ik voor tbol gaan , paar (oudere) vrienden zijn er mee bezig en hebbe leuke gains. niet te veel vocht..
winstrol is overrated. (voor een only) , anavar en winstrol zijn goed als de basis test is. Dan nog verkies ik anavar over winstrol.

Ik heb alvast mijn huiswerk gemaakt voor in geval van .. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=0M5LCPdzsC8&feature=related

Laatst bewerkt:

:rolleyes::D LOL Reinn

fruity-pebbles.jpg

Terug
Naar boven