Fitness Seller

winny of anavar?

baloedb

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
hallo iedereen

ik train nu al toch een 5 jaar ( niet altijd even hard )
maar sinds aan half jaar ben ik echt serieus begonnen met te stijge in gewichten, mijn stats zijn 1.91m en ik weeg een 92kg. nu zou ik graag met een kuur beginnen waar ik echt wel vor van krijg, ik moet er niet echt van uitzetten maar zou wel een schone vorm willen krijgen dus mijn vraag is met welke kuur zou ik dan moeten starten ? ( wel tablets want als men eerste kuur zou ik toch injecties willen mijde)

ik heb al van een paar mensen gehoort om winny of anavar te nemen, waar zou ik het beste met af zijn ? en als jullie misschien nog andere ideeen hebben mogen jullie dit natuurlijk even mededelen.

alvast bedankt voor jullie moeite !

Winny 50 mg ed voor 6 a 8 weken,nakuren zijn vele meningen over! wel/niet

Geen nakuur. Het beste is om maar gewoon niet aan orals te beginnen omdat je straks toch vooral injecten moet. Eigenlijk is het gewoon beter om orals helemaal niet als acceptabele keuze te accepteren en meteen voor de injects te gaan.

hallo iedereen

ik train nu al toch een 5 jaar ( niet altijd even hard )
maar sinds aan half jaar ben ik echt serieus begonnen met te stijge in gewichten, mijn stats zijn 1.91m en ik weeg een 92kg. nu zou ik graag met een kuur beginnen waar ik echt wel vor van krijg, ik moet er niet echt van uitzetten maar zou wel een schone vorm willen krijgen dus mijn vraag is met welke kuur zou ik dan moeten starten ? ( wel tablets want als men eerste kuur zou ik toch injecties willen mijde)

ik heb al van een paar mensen gehoort om winny of anavar te nemen, waar zou ik het beste met af zijn ? en als jullie misschien nog andere ideeen hebben mogen jullie dit natuurlijk even mededelen.

alvast bedankt voor jullie moeite !

Je kunt uit je voeding nog meer halen, ook die moet goed zijn bij kuren.
Het is niet zo dat je even winny neemt en de kgs er aan vliegen.