Fitness Seller

winny only kuur

revange

Dutch Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ik wil graag een winny only kuurtje pakken van 50mg en dan 6weken.

Maar is het verstandig om er nog wat bij te doen? want ik wil ook wat massa winnen,
Ik heb er veel over gelezen maar ben er nog niet helemaal uit wat ik ga doen.

Gr.

Als je echt massa wilt pakken zou ik sowieso niet voor oral only gaan. Je kan er wat test bij doen. 250-500 mg pw voor een week of 10.
En dan de winny pakken als kickstart.

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt, zal is wat gaan neuzen op internet over test, heb ik me eignelijk nog niet in verdiept.
Maar dat is spuiten toch alleen, wil eigenlijk orals gebruiken.

Gr.

Als je echt massa wilt pakken zou ik sowieso niet voor oral only gaan. Je kan er wat test bij doen. 250-500 mg pw voor een week of 10.

ben het wel met je post eens behalve het rode gedeelte want geloof me als je goed kuurt en het is je eerte kuur kan je op bv 40 mg dianabol heel goed gainen,
je blaast je op als een mofo de eerste keer en pakt je veel vet wat je weer kan kan omzetten naar spier.

Er worden altijd verhalen verteld dat dianabol alleen vocht is, het is OOK vocht maar ook spier en vvm. Aleen 17 aa verhaal.

Niet aan jou hoor bro maar ging mij om oral only :) maar denk dat je winny only bedoeld ;)

Top post

Laatst bewerkt:
ben het wel met je post eens behalve het rode gedeelte want geloof me als je goed kuurt en het is je eerte kuur kan je op bv 40 mg dianabol heel goed gainen,
je blaast je op als een mofo de eerste keer en pakt je veel vet wat je weer kan kan omzetten naar spier.

Er worden altijd verhalen verteld dat dianabol alleen vocht is, het is OOK vocht maar oek spier en vvm. Aleen 17 aa verhaal.

Niet aan jou hoor bro maar ging mij om oral only :) maar denk dat je winny only bedoeld ;)

Top post
???

hij wil toch massa winnen hoe kan dat zonder vet?
En ik praat over dianabol. Dus niet winny.

Laatst bewerkt:
wtf vet omzetten naar spier:roflol:!!!

:haha::hahaha::hahaha::hahaha:

---------- Post toegevoegd Sun 11 Sep 2011 om 20:06 ----------

OT
wat zijn je stats wat is je ervaring , hoe is je voeding?

als je alleen oral wil,neem dan dianabol ipv winny,dan pak je meer massa
tja en dan is het aan jou om de gewonnen spieren vast te houden,het vet en vocht gaat vanzelf wel weg,helaas zal dit aanzienlijk zijn.
inject is altijd veel beter,qua massa en qua vasthouden van de massa

Er worden altijd verhalen verteld dat dianabol alleen vocht is, het is OOK vocht maar ook spier en vvm. Aleen 17 aa verhaal.

Top post

Wait, what?

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Oke is goed bedankt,
Ja ik had ook al opgezocht over dianabol maar ik ben bang voor de b*ch tits...

En dan moet ik ook nakuren en dat hoeft bij winny niet.

Maar ik zal is wat zoeken daarover

hmmm misschien toch maar meer met AAS werkingen bezig houden, voeding is dus niet mijn specialiteit ;)

Top post

yea right!:D:D:D:D:D:D

McMetronome is er nog net in voor het slot.

Kan er een slot op?. wtf is dit voor onzin hahahaha

Ik wil je niet afzeiken ofzo.. maar ben jij niet diegene die aan een eerste kuur begon Test+Tren en pas na je kuur beseft dat je OOK moet nakuren?
Als ik me vergis dan hierbij mijn excuses, zo niet dan lijkt het me niet echt logisch om anderen kuuradviezen te geven..

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 00:19 ----------

Ik wil je niet afzeiken ofzo.. maar ben jij niet diegene die aan een eerste kuur begon Test+Tren en pas na je kuur beseft dat je OOK moet nakuren?
Als ik me vergis dan hierbij mijn excuses, zo niet dan lijkt het me niet echt logisch om anderen kuuradviezen te geven..

nee dat was jij niet, jij had ook op die topic gereageerd. Excusess:aai:

Zo ik had eigenlijk wel verwacht dat er meer mensen zouden reageren.

Ik zal een korte uitleg geven ik heb ook een aantal mensen ge pm't om niet te reageren op dit topic.

Vet is een energie reserve, de energie opgeslagen in je vet kan wel als energiebron gebruikt worden voor je spieren.

Vandaaar bulk en cut fases, en geloof me zit je in een cut dan ben je minder sterk futloos weinig zin en mentaal zwaar.
In bulk is dit wat makkelijker en ben je sterker meer energie (afhankelijk van vet percentage uiteraard, ik bedoel hiermee een heel hoog vetpercentage is ook niet goed), vet direkt omzetten in spier kan dus niet maar wel helpt dit mee dus het is een ja en nee maar niet direkt.

Maar iedereen reageerd hier lacherig over, probeer je eens in te lezen.

Mooie Quote van Big T.

Vet kan niet omgezet worden naar spier. Vet kan gebruikt worden als energiebron voor spieren.

Dikke mensen kunnen als ze net beginnen met een KT/dieet programma kort én vet verliezen én spieren winnen. Dit is heel ingewikkeld en een uitleg zou 2 a4 tjes in beslag nemen. Kortgezegd hebben dikke mensen meer lipiden in het bloed, waardoor de opbouw van spierweefsel verloopt op hetzelfde moment als de vetverbranding.

Kan vet omgezet worden naar spier? Nee. Kan vet afgebouwd en spier opgebouwd worden op hetzelfde moment? Ja, voor een beperkte periode en enkel aan een hoog vet%.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven