Fitness Seller

winny stacken

zijlstra

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
ik ben nu bezig met cutten, en heb nu winny en clen in huis :p .

zal ik eerst met clen beginnen en week tussen laten en met winny beginnen, ik weet sowieso dat winny slecht voor mijn lever is maar clen denk het niet.

wie kan mij helpen :D ?

schema
clen 3 weken op 3 weken af (opbouwend naar 100mcg)
week tussen
winny 6 weken (40mg per dag)

ik ben nu bezig met cutten, en heb nu winny en clenbuterol in huis :p .

zal ik eerst met clenbuterol beginnen en week tussen laten en met winny beginnen, ik weet sowieso dat winny slecht voor mijn lever is maar clenbuterol denk het niet.

schema
clenbuterol 3 weken op 3 weken af (opbouwend naar 100mcg)
week tussen

100mcg!!!!!!! per dag???? gaat 't niet? haha denk dat je dan in het ziekenhuis beland :o

Clenbuterol is een hele matige vetburner vind ik persoonlijk, zeker als je er gewoon goed bij blijft eten.

Ik vind dit persoonlijk geen combinatie. Op 40 mg winstrol per dag kan je veel kracht en droge massa winnen mits je er wel goed bij eet. Maar als je goed eet heeft die clen weer niet zoveel nut.

Als je die winstrol wil gebruiken om spier vast te houden en flink te gaan cutten zou ik liever een wat minder schadelijke roid erbij gebruiken. Ik krijg zelf ook ook behoorlijk meer eetlust van winstrol.

• Topic Starter Topic Starter
:D dus conclusie..

ik ben nu bezig met cutten, en heb nu winny en clenbuterol in huis :p .

zal ik eerst met clenbuterol beginnen en week tussen laten en met winny beginnen, ik weet sowieso dat winny slecht voor mijn lever is maar clenbuterol denk het niet.

schema
clenbuterol 3 weken op 3 weken af (opbouwend naar 100mcg)
week tussen

Hoezo slecht voor je lever, alcohol is ook slecht voor je lever, als je biertje pakt zeg je toch ook niet ja alcohol is slecht voor me lever dus dan pak ik maar een appelsap, kerel als je zo denkt dan moet je van die spullen afblijven, en trainen op broekool met stamppot.

Ik heb het allebei gebruikt maar ben ook niet echt positief over de combo.
Clen stack je beter met T3 of Ephedra ofzo... De clen zal bij de Winny only nauwelijks tot geen meerwaarde hebben als je het mij vraagt.

Doe dan liever eerst een winny only en daarna met Clenbuterol/T3(Ephedra) maar eigenlijk is dat ook niet ideaal omdat het allebei redelijke zware orals zijn.

Hoezo slecht voor je lever, alcohol is ook slecht voor je lever, als je biertje pakt zeg je toch ook niet ja alcohol is slecht voor me lever dus dan pak ik maar een appelsap, kerel als je zo denkt dan moet je van die spullen afblijven, en trainen op broekool met stamppot.

****...nu heb ik weer zin in stamppot en een biertje.
Thanks, bro.

clenbuterol is ook licht levertoxisch

100mcg!!!!!!! per dag???? gaat 't niet? haha denk dat je dan in het ziekenhuis beland :o

100mcg valt best mee, ga ik zelf op gaan midden februari/begin maart, en is voor mannen een vrij gemiddelde dosis, er zijn mensen die makkelijk op 160 mcg per dag kunnen gaan.

Dan gestackt met winny kun je zowat hetzelfde gewicht houden maar een netto winst van 5 kg maken.

Boven de 120mcg heeft geen meerwaarde, vanwege de receptorverzadiging. Ik heb ook 140mcg geprobeerd en vond het nou niet echt zo`n groot verschil met 100mcg. Overigens helpt clenbuterol ook niet echt tegen de honger kreeg er juist meer honger van. Kan je beter ECA doen, heb je ook meteen minder eetlust. En winstrol erbij om je lichaam toch anabolisch te houden.

Test prop, Tren A en Winny.....

• Topic Starter Topic Starter
jongens ik wil niet gaan stacken :D dan zou ik wel test sowieso erbij doen..

ik zal wel eerst met winny beginnen en als ik klaar ben cutten met clen en cardio ;)

Terug
Naar boven