MuscleMeat

Winny vs Anavar

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
Zijn er naast de prijs nog andere voordelen van winny boven anavar ervan uitgaande dat je geen fakes hebt?

TongPo zei:
Zijn er naast de prijs nog andere voordelen van winny boven anavar ervan uitgaande dat je geen fakes hebt?

het enigste wat ik kan bedenken is dat het aromatisatie voor een deel tegen gaat in geval van stacken met een as dat kan aromatiseren...verder kan ik niks bedenken....als je de keus hebt zal ik als ik jou was zeker voor de anavar gaan

4cc

Is anavar eigenlijk een DHT derivaat?

• Topic Starter Topic Starter
4CC zei:
het enigste wat ik kan bedenken is dat het aromatisatie voor een deel tegen gaat in geval van stacken met een as dat kan aromatiseren...verder kan ik niks bedenken....als je de keus hebt zal ik als ik jou was zeker voor de anavar gaan

4cc

Ok thanks man

Moeilijk, zou het niet weten. Maar ik wil het wel graag weten :)

ja is een DHT derivaat

4cc

Anavar wordt grotendeels gebruikt door mensen die wel krachttoename willen maar geen waterhoofd (dbol) of prostaatproblemen (test). Het 'hard' je spieren.

Winstrol heeft veel meer anabolische eigenschappen. Naast het opharden geeft het een toename in eetlust en mooiere spiervorming.

ben ik niet helemaal met je eens de spierwinst die je krijgt van anavar zal echt niet tegenvallen...je kan zeker een aantal goede kilo's pakken met anavar (als je dieet etc in orde is)...en dan heb je ook nog de andere effecten die je noemde zoals hardheid en krachttoename

4cc

Meestal wordt anavar ook niet in de hoeveelheden gebruikt als winstrol, zou je dat wel doen, dan krijg je ook betere resultaten. Ik denk dat er qua resultaat niet veel tussen beiden zal zitten aangezien het alletwee DHT derivaten zijn. De halfwaardetijd is ook ongeveer hetzelfde, dus de binding aan de receptoren zal ook ongeveer dezelfde zijn? Of kun je dat zo niet zeggen?

Vaak wordt ook vermeld dat anavar minder schadelijk is voor de lever, alhoewel het 17-aa is. Waarschijnlijk omdat het ook ingezet zou worden bij enstige leverschade, dit heb ik echter nooit zelf gelezen in een onderzoek. Iemand anders wel?

Terug
Naar boven