AndroidHealthClinic

Winstrol & antibiotica

Iron7

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
78kg
Beste gasten ,

Zit momenteel in mijn 2de week winstrol 50mg per dag .

De arts heeft mij een antibioticakuur voorgeschreven

Wie kan mij vertellen of dit invloed heeft op de kuur en wat die invloed zal zijn ?

Alvast bedankt.

Iron7

Laatst bewerkt:
lijkt me geen goede combi, anti is zwaar belastend voor je lever.

Je lever zou ik me niet zo'n zorgen over maken. Alleen een maand minocycline zal niet bevorderlijk werken voor je spieropbouw. Er zit geen bekende interactie tussen de twee stoffen dus niet teveel reden tot zorg. Denk dat je meer moet beslissen vanuit je fysiek; kan je voluit trainen of voel je je bijv vermoeid etc. Hoelang wilde je aan de Winstrol?

• Topic Starter Topic Starter
Je lever zou ik me niet zo'n zorgen over maken. Alleen een maand minocycline zal niet bevorderlijk werken voor je spieropbouw. Er zit geen bekende interactie tussen de twee stoffen dus niet teveel reden tot zorg. Denk dat je meer moet beslissen vanuit je fysiek; kan je voluit trainen of voel je je bijv vermoeid etc. Hoelang wilde je aan de Winstrol?

Nu nog 3 weken. Vrijwel geen last van vermoeidheid tijdens trainen alleen t s'avonds eerder moe .
Zou zonde zijn als ik nu stop met winstrol als ik al een week erop heb zitten.
Ik wilde eigenlijk vanaf deze week de dosis opschroeven naar 80mg per dag.

Het enige wat ik voor je kan vinden is dit stukje uit de bijsluiter :

Dit medicijn kan als mogelijke bijwerkingen o.a. evenwichtsstoornissen en gezichtsstoornissen (o.a. dubbelzien) veroorzaken.
Hiervan kunnen o.a. allerlei dagelijkse activiteiten, zoals bezigheden in en rond het huis, deelname aan het verkeer en het bedienen of besturen van machines, ernstige hinder ondervinden.

Maar dat had je zelf misschien al gelezen,

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 09:52 ----------

Is 80mg niet wat irriterend voor je gewrichten?

Het enige wat ik voor je kan vinden is dit stukje uit de bijsluiter :

Dit medicijn kan als mogelijke bijwerkingen o.a. evenwichtsstoornissen en gezichtsstoornissen (o.a. dubbelzien) veroorzaken.
Hiervan kunnen o.a. allerlei dagelijkse activiteiten, zoals bezigheden in en rond het huis, deelname aan het verkeer en het bedienen of besturen van machines, ernstige hinder ondervinden.

Maar dat had je zelf misschien al gelezen,

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 09:52 ----------

Is 80mg niet wat irriterend voor je gewrichten?

80 mg is zeker wat te veel idd..
Waarvoor gebruik je je antibiotica?
Is het ernstig of niet, misschien kan je eerst je kuur afmaken.

Onzin, in het begin misschien wat suf, slik al 3 maanden 40mg per dag en eerste 4 weken 80mg.. en gewoon goede gains gemaakt

Beste gasten ,

Zit momenteel in mijn 2de week winstrol 50mg per dag .

De arts heeft mij een antibioticakuur voorgeschreven

Wie kan mij vertellen of dit invloed heeft op de kuur en wat die invloed zal zijn ?

Alvast bedankt.

Iron7

Wat dacht je van je arts?

Terug
Naar boven