Fitness Seller

Winstrol antwoorden

swimming

Cool Novice
Waardering
0
Is het onderstaande van toepassing bij 10 mg/dag/6 weken lang:

- licht ontstekingsremmende werking......
- geringe spiermassa toename.....
- geringe kracht toename in spieren.....
- geringe bijwerkingen bij deze kuur.....
- aanmaak rode bloedlichaampjes.....
- geen vet toename.....
- na 6 weken niet meer te vinden voor de dopingcontrole....

Bedankt voor jullie medewerking.

ikzelf gebruik winstrol tablets van 2mg per stuk, en dan 8 tablets per dag, dit is dus 16 mg.
De kracht toename is redelijk, je gaat zeker wel wat vooruit al merk je dit (bij de tablets) pas na de 2e week. Spiermassa gaat op zich ook wel maar echt superveel is het niet, voor de rest, ik heb geen last van bijwerkingen ofzo, of het niet meer te vinden is voor dopingcontrole zou ik niet weten.

Grtz Syn

swimming zei:
Is het onderstaande van toepassing bij 10 mg/dag/6 weken lang:

- licht ontstekingsremmende werking......
- geringe spiermassa toename.....
- geringe kracht toename in spieren.....
- geringe bijwerkingen bij deze kuur.....
- aanmaak rode bloedlichaampjes.....
- geen vet toename.....
- na 6 weken niet meer te vinden voor de dopingcontrole....

Bedankt voor jullie medewerking.

Dat klopt inderdaad.

Syn zei:
ikzelf gebruik winstrol tablets van 2mg per stuk, en dan 8 tablets per dag, dit is dus 16 mg.
De kracht toename is redelijk, je gaat zeker wel wat vooruit al merk je dit (bij de tablets) pas na de 2e week. Spiermassa gaat op zich ook wel maar echt superveel is het niet, voor de rest, ik heb geen last van bijwerkingen ofzo, of het niet meer te vinden is voor dopingcontrole zou ik niet weten.

Grtz Syn

ikzelf gebruik winstrol tablets van 10mg per stuk, en dan 5 tablets per dag, dit is dus 50 mg :D

kan me niet voorstellen dat je aan 10 mg per dag ook maar iets aan massa zult winnen, maar anderzijds lijkt het me even onwaarschijnlijk dat je er neven-effecten aan zult overhouden behalve een puist en wat onderdrukking van testosterone. de rest lijkt me zowat juist.

FF tussendoor:

De Stanozolol tabs hebben zo een korte halfwaarde tijd dat je net zo goed 50mg per dag kan gebruiken ipv 10mg. 10mg aan tabs heeft idd geen effect. 6 weken 30mg (tabs) zou niet verkeerd zijn als eerste Stanozolol kuur.

Ps als je toch aan de 50mg per dag zou gaan dan kan je beter de Depot versie nemen ipv de tabs maar dan gewoon 50mg om de dag.

Winstrol heeft een langere halfwaarde tijd dan je denkt, en bovendien hebben alle 17AA steroiden zeer lange receptortijden. Het eerste heeft te maken met een levereiwit, STBP, een specifiek bindingseiwit van stanozolol en danazol. De precieze werking is nog niet gekend, maar het heeft geen eliminerende en dus wel een preserverende functie. Hiertoe alleen al kan stanozolol's halfwaarde tijd uitlopen voor meer dan een dag. Het tweede verwijst naar de affiniteit waarmee 17AA steroiden de androgene receptor vasthouden. Meestal blijven ze zo sterk gebonden dat ze eraan vasthangen tot de receptor 'draait' wat wel een tijdje kan duren.

Ik moet je tegenspreken wat de depot betreft, het is een waterige oplossing en moet niet door de lever bij inname. Bijgevolg is de halfwaarde tijd een stuk korter. Temeer daar winstrol weinig inboekt, tov van andere oralen, aan effect bij orale inname.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoorde in de wandelgangen dat anavar een goede vervanging zou kunnen zijn voor Winstrol, temeer omdat anavar tevens goed is voor de conditie wat voor mijn sport ten goede komt. Ervaringen.........

Big Cat zei:
Winstrol heeft een langere halfwaarde tijd dan je denkt, en bovendien hebben alle 17AA steroiden zeer lange receptortijden. Het eerste heeft te maken met een levereiwit, STBP, een specifiek bindingseiwit van stanozolol en danazol. De precieze werking is nog niet gekend, maar het heeft geen eliminerende en dus wel een preserverende functie. Hiertoe alleen al kan stanozolol's halfwaarde tijd uitlopen voor meer dan een dag. Het tweede verwijst naar de affiniteit waarmee 17AA steroiden de androgene receptor vasthouden. Meestal blijven ze zo sterk gebonden dat ze eraan vasthangen tot de receptor 'draait' wat wel een tijdje kan duren.

Ik moet je tegenspreken wat de depot betreft, het is een waterige oplossing en moet niet door de lever bij inname. Bijgevolg is de halfwaarde tijd een stuk korter. Temeer daar winstrol weinig inboekt, tov van andere oralen, aan effect bij orale inname.

Ok Peter heb je helemaal gelijk in, maar dan nu waar het om draait
detecteerbaar na 6 weken door een dopingstest ?

• Topic Starter Topic Starter
Kijk aan dit soort forums heb ik wat aan, wat vinden jullie van anavar, spierkracht goed en minimale spiermassa klinkt bij mij als muziek in de oren........tevens na drie weken niet meer te vinden na test

Wat vinden jullie....

Ik vond het onderstaande op internet wellicht iets voor allen:

[Link niet meer beschikbaar]

swimming zei:
Ik hoorde in de wandelgangen dat anavar een goede vervanging zou kunnen zijn voor Winstrol, temeer omdat anavar tevens goed is voor de conditie wat voor mijn sport ten goede komt. Ervaringen.........
Ik had je een kuur voorgesteld en blijf daar achter staan. Een stack geeft je de voordelen van beide producten. Anavar is zeker een goede keuze als je de verkrijgbaarheid en het geld hebt.

jimbo zei:
Ok Peter heb je helemaal gelijk in, maar dan nu waar het om draait
detecteerbaar na 6 weken door een dopingstest ?

Da's wat je krijgt voor meer resultaat he. Trouwens als je dat niet wilt, dan neem je best geen winstrol. Snappie ?

Terug
Naar boven