XXL Nutrition

Winstrol begin of eind van kuur

Ano_92_48

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
496
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Ik lees op buitenlandse boards dat men daar winstrol vooral de laatste 4 weken van hun test kuur mee laten lopen. Op de Nederlandse boards wordt het vooral als kickstart gebruikt.

Heeft iemand ervaring met het toevoegen van winstrol de laatste 4 weken?

Moet je als kickstart gebruiken
Als je het op het einde gebruikt is het even leuk voor een weekje maar daarna verlies te meer dan dat je hoort te verliezen door een umm ik kom niet op de naam tekort.. Stres hormoon weetjewel :o

---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

Cortisol..

kan het verhaal van bacardi wel confirmen ja. tijdens het researchen voor mn eerste cycle ben k ook gaan zoeken wat nou het beste was, eind of als kick. het zit zo; ga je voor de langetermijndoelstelling -> pak je winstrol als kick, meer kracht etc., waardoor je zwaarder kan pakken gedurende je kuur -> beter voor de gains. heb je liever dat je gedurende je winny weken (6-10/8-12) hard staat, en na de kuur die hardheid toch weer verdwijnt, plus coritsol gezeik waardoor je je gains eventueel nog gaat beperken, pak je het aan het einde. winny aan het einde zou alleen ideaal zijn net voor een shoot, wedstrijd oid.

• Topic Starter Topic Starter
Oke duidelijk, thnx

Maar toch ...

Is er bewijs dat je cortisol meer `stijgt` van orals dan van injects ?

Laatst bewerkt:
volgens mij is dat in het 'vraag het aan big cat' topic weleens bevestigd ja.

BigT heeft hier eens een hele post over geschreven als ik me niet vergis.

stel idd zelf de vraag daar, dit is het stukje waarna ik verwees in mn vorige post. wellicht zal het niet heel veel uit maken maar big geeft ook aan het alleen achteraan te plaatsen als je naar een shoot/wedstrijd toe werkt. mij lijkt het persoonlijk als kicker fijner, zodat je gelijk voelt dat je bezig bent en die krachtgains zijn mooi meegenomen voor in het vervolg van de kuur.

heb ook weleens logs voorbij zien komen waar het achteraan geplaatst word, iedereen moet het zelf weten uiteraard.

Terug
Naar boven