MuscleMeat

Winstrol bijpakken in Test E/ Bold kuur??

Jamesss

Competitive Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Zo ik zal eens beginnen met mijn verhaaltje. Lees het even door aub en op een gegeven moment komen de vragen :).

Ik ben nu in week 11 van mijn kuur. Ik draai
1-5 Dbol 40mg
1-14 Test E 500mg
1-12 Eq 500mg (eerste week frontload)

Tot nu toe is alles super gegaan. Ik ben 1.74 en ben van 95kg 11% gegaan naar 109kg 15% (wel een hoop vocht).
In principe zou ik nu lekker door kunnen gaan en einde week 14 beginnen met mijn HCG en daarna mijn Nolva en Clomid. Maar nu lees ik regemaltig dat mensen in vergelijkende kuurtjes op het einde wat Winstrol bijpakken.

De adviezen die ik dan voorbij zie komen zijn om winstrol te pakken tot de PCT begint. Nu vroeg ik me af is dit verstandig om dit ook te doen. Bijvoorbeeld (ik heb GEEEEN verstand van winstrol dus corrigeer me aub) week 13-16. Mocht ik dat doen kan ik dan nog wel mijn HCG zetten?

Zou wel lekker zijn om even door te knallen en net wat harder uit mijn kuur te komen. Zal de mentale domper misschien ook wat minder maken als ik er voller uit zie maar minder weegt terwijl ik nog aan de AAS zit. Dan denk je iig niet dat alle verloren kilo’s (die veelal vocht en vet zullen zijn) komen door het stoppen met AAS

Zo een hoop vraagjes en een lap tekst. Maar alvast bedankt voor de te komen adviezen

Zou in principe kunnen. Alleen zou ik de winny op 50mg ed zetten en met 1 potje kom je dan op 3wkn gebruik uit. HCG zetten wanneer je de krimping al merkt, dus niet helemaal aan het einde toe. Maar iets eerder, als een soort voorbereiding op de nakuur.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb eigenlijk weinig krimping tot nu toe maar was van plan in week 14 5000iu te zetten e5d en dat 3x. Dat om de recovery wat makkelijker te maken.

Maar wanneer zou ik dan moeten beginnen met de winny? In week 13 voor 3 weken en dan zou ik zodra ik begin aan Nolva en Clomid klaar zijn met de winny. Of iets eerder en zorgen dat ik 2 weken voor de PCT niks meer pak? Of natuurlijk nog de optie totaal niet doen?

Vragen vragen vragen. Hoe meer ik leer hoe meer vragen ik krijg hahaa

Tja, je kunt em nu al beginnen te pakken, het is wat jij wilt. Iig pakken dantot de nakuur.

Meteen aan de Winstrol! Haalt je eerste vocht weg en breng alles beter in shape. Je zult het verschil duidelijk kunnen zien! Winstrol Maakt Mannen Mooi!

Hahaha als DBC het zegt dan zal ik het maar doen hahaa.
Zal mijn Supplier eens gaan lastig vallen.
Wat zeggen de mannen 50mg ed?? Pil of inject?

Als je het dan goed wilt doen, doe dan winny-ject.

Zoals eerder vermeld ben een winny newb.
Als inject doe je dan 50mg ed of 100mg eod of compleet iets anders
In pilvorm doe je dan 30/40/50/60...... mg ed??

Ik ging er even vanuit dat het gewoon tabs was die je wil nemen. Ik heb dus ff niet goed opgelet, sorry.

Als het inject is, voldoet 50mg eod prima.

Terug
Naar boven