MuscleMeat

winstrol bijpakken verstandig?

Santara

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
hallo iedereen,

ben op dit moment bezig met test500 pw 10weken, gaat lekker en hou me voeding goed scherp! zit nu in week 6 en heb nog wel een winstrol oral staan.

zou ik deze week 8tot12 kunnen nemen en daarna nolva? of heeft dit geen/weinig effect?

hoop op reactie

greetz

hallo iedereen,

ben op dit moment bezig met test500 pw 10weken, gaat lekker en hou me voeding goed scherp! zit nu in week 6 en heb nog wel een winstrol oral staan.

zou ik deze week 8tot12 kunnen nemen en daarna nolva? of heeft dit geen/weinig effect?

hoop op reactie

greetz

als je het niet hard genoeg vind gaan zou ik dit gewoon doen ja. Als je kijkt naar logjes zie je dit vaak gebeuren. Daar kun je vast vinden wat je zoekt uit persoonlijke ervaringen van mensen

hallo iedereen,

hoop op reactie

greetz
Ik zou het toch niet langer als 6 weken nemen.

Hij zegt week 8 tot 12 :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
ja week 8 tot 12 en dan gelijk aan de nolva ;) Niemand die er wat ervaring mee heeft oid?

nee heb geen ervaring met winstrol aan het einde, zou wel gewoon week 6-10 winstrol doen en dan vanaf week 12 nolva

als ik me niet vergis kan je hem gewoon nemen tot week 12? of zie ik dit verkeerd
als je maar gewoon stopt na week 10 met je test, Winstrol heeft maar een halfwaarde van 6-9 uur ongeveer.

Ik zou hem nu nemen winstrol en test is altijd beter dan 2 weken minder test..

ik zou toch liever willen dat de test en winstrol sinergetisch( spelling fapt nergens op denk ik) werkt dan dat de test al afzwakt terwijl je nog winstrol gebruikt

is niks mis mee, doen.

Wel nakuren met aro dan ivm cortisol als je m doortrekt naar week 12

is nolvadex 4 weken niet voldoende dan?

is nolvadex 4 weken niet voldoende dan?

Nee , als je met een DHT eindigt als Winny dan zijn je Cortisolwaardes hoog.

Mits je catabool wilt zijn in je nakuur wat natuurlijk niemand wilt dien je dus met Arofixen na te kuren welke Cortisol onderdrukt ( Aro = 20mg nolva & 20mg aromasin)

Kerel met test heb je aromisatie.
En nolva verhoogt kunstmatig je test levels.
Ja dat klopt ,maar trekt ook veel vocht weg in een keer ,laten we het maar spieren noemen met en kuurtje van 12 weken .Nolva werkt op de hypofiesen.Laten we eerlijk zijn dan en kuurtje van 12 weken echt geen hooge verwachtingen .Je legt toch alles plat beter gewoon iets langer doorgaan en van andere producten verwisselen dan gelijk naar zon 12 weken kuurtje nolvadex en als die afbouw middeltjes gaan gebruiken.

Oke dus als ik het goed begrijp kan ik me nolvadex niet gebruiken en moet ik aroxifen aanschaffen?

Terug
Naar boven