XXL Nutrition

winstrol + clen

Loo

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
666
maatje van mij wil een kuurtje met winstrol en clenbuterol gaan doen.

wat is het beste? eerste 6 weken winstrol en daarna overgaan op de clenbuterol.

of samen nemen, of....

en die clenbuterol 2 weken on/2 weken off toch? en hoelang kan je daarmee doorgaan?

en op en afbouwen toch? beginnen met iets van 40mcg en dan pieken naar 120 ofzo en dan weer afbouwen naar 40?

zoiets? (ff van big cat afgehaald)
40­/40/40/60/60/60/80/80/80/100/100/100/80/80/80/60/6­0/60/40/40/40

• Topic Starter Topic Starter
offtopic; bizar, als ik c l e n typ, dan komt er clenbuterol te staan, hoe waus is dat ???

mrJ? heb jij dat ingsteld ofzo?

maatje van mij wil een kuurtje met winstrol en clenbuterol gaan doen.

wat is het beste? eerste 6 weken winstrol en daarna overgaan op de clenbuterol.

of samen nemen, of....

en die clenbuterol 2 weken on/2 weken off toch? en hoelang kan je daarmee doorgaan?

en op en afbouwen toch? beginnen met iets van 40mcg en dan pieken naar 120 ofzo en dan weer afbouwen naar 40?

zoiets? (ff van big cat afgehaald)
40­/40/40/60/60/60/80/80/80/100/100/100/80/80/80/60/6­0/60/40/40/40

Je merkt vanzelf wanneer je teveel pakt. Als je hardkloppingen, spierkrampen of iets dergelijks krijgt dan weet je dat je te veel pakt. Ik zou de eerste 2 weken niet ineens van 40 naar 120 mcg gaan. Ik zou bij 40 mcg beginnen en de 2e week naar 60 mcg gaan...

Tegelijk nemen 2weken op 2af, beginnen op 40mcg kijken hoe het voelt en opvoeren zodra het kan. Al meet je goed je temperatuur en al stijgt die niet als je je dosis verhoogd dan kan je net zo goed op die lagere dosis blijven zitten.

Tegelijk nemen 2weken op 2af, beginnen op 40mcg kijken hoe het voelt en opvoeren zodra het kan. Al meet je goed je temperatuur en al stijgt die niet als je je dosis verhoogd dan kan je net zo goed op die lagere dosis blijven zitten.

met een totaal van 6 weken, dus 2 on, 2 off, 2 on?

Ik zou eerder ephedrine pakken de gehele kuur en de laatste 18 dagen clen, alleen opbouwen niet afbouwen.

ik weet niet of je maatje ervaring heeft met clen, maar zo niet zou ik de eerste dag gewoon beginnen bet 20mcg en dan opbouwen naar een redelijke dosering! evt. ketotifen toevoegen om de Beta2 receptor gevoelig te houden voor clen, zodoende zou hij het 6 wkn kunnen gebruiken (langer,maar zou het niet aanraden) daarnaast zou suppleren met taurine een goede zijn om zn hartspier te beschermen en de spierkrampen te voorkomen!

oke thanx

En hou genoeg aspirine(tm) in huis want je kan er echt migraine achtige hoofdpijn van krijgen.

met een totaal van 6 weken, dus 2 on, 2 off, 2 on?

Zolang totdat die ze doel heeft behaald, ik neem aan dat die op een bepaald vetpercentage wilt komen dan moet die gewoon een tijdje doorgaan. Als het na een tijdje minder effect heeft moet die nog wat langer off gaan.

Terug
Naar boven