AndroidHealthClinic

winstrol depot

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
uitgeschakeld
Waardering
123
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
Ik start morgen met een winstrol depot kuur en omdat ik hier weinig over lees ga ik proberen wekelijks mijn ervaring hier te posten voor de geïnteresseerden.

Dagelijks zet ik 50mg gedurende de 6 weken met als doel vvm te winnen tijdens het cutten. Ik moet even aanzien hoe pijnlijk de winstrol desma op waterbasis nou werkelijk is en zo nodig ga ik over op 100mg om de dag. De planning is om te injecteren in de benen en schouders.

Ik ben 1.89 lang en weeg nu 94 kilo. De mogelijkheid om mijn vetpercentage te meten heb ik nu helaas niet meer. Ik heb wel een huidplooimeter maar daar kom ik geen wijs uit.

Tijdens/voor de kuur gebruik(te) ik glucosurie, taurine en magnesium. Dit voor mijn blessure & gewrichten. Ik wil tijdens de kuur ook kijken als het de waarheid of een fabeltje is dat winstrol blessures veroorzaakt en of erger maakt.

Verder train ik 5 dagen in de week en pak ik de benen 2x in de week aan. Ik ga om de dag een stuk hardlopen (5min rennen 1min lopen etc ivm blessure) en 3x in de week ga ik op de spinning fiets (sprint interval training). De spieren train ik uiteraard op spierconditie behalve de benen 1x per week op kracht.

Ik heb geen voedingsschema maar ik let er gewoon op hoeveel en wat ik eet, heeft voor mij altijd gewerkt zo.

Ten slot voor vandaag, als jullie vragen hebben, tip, tricks en ervaringen dan hoor ik dat graag van jullie.

Groetjes!

Winstrol is alles behalve soepel voor je gewrichten man, gaat je geen goed doen als je net uit een blessure komt.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien een slecht idee om toch te kuren maar ik kan de verleiding niet weerstaan.
even verifiëren als het echt zo blessure opwekkend is klinkt als een leuk excuus :rolleyes:

jaaa Little Daddy I Rather feel pain then nothing at all he:p

Tuurlijk man, lekker met je hormoonhuishouding spelen omdat t kan, gewoon doen joh, jij komt er wel.

Tuurlijk man, lekker met je hormoonhuishouding spelen omdat t kan, gewoon doen joh, jij komt er wel.

haha waar heb jij het over? goed lezen maatje (discussie hierover kan zo nodig via privé bericht, gelieve niet hier plaatsen)

Vandaag de eerste injectie gezet! Eerste keer in me rechter been maar ik kreeg een schokje in het been waardoor ik als reflex de naald er uit haalden.
Bij de 2e poging, nieuwe naald voor de zekerheid erop gezet, handen begonnen te trillen:o ik dacht ''ben toch niet zon mietje en zet m erin'' en voilla het was gelukt.
Ik had even de gedachten dat ik moest overgeven dus ik dronk even een glas water in de buitenlucht en ging vervolgens een half uurtje op de bank zitten.

Totaal geen injectiepijn maar dat gaat vast nog komen

haha waar heb jij het over? goed lezen maatje (discussie hierover kan zo nodig via privé bericht, gelieve niet hier plaatsen)

Vandaag de eerste injectie gezet! Eerste keer in me rechter been maar ik kreeg een schokje in het been waardoor ik als reflex de naald er uit haalden.
Bij de 2e poging, nieuwe naald voor de zekerheid erop gezet, handen begonnen te trillen:o ik dacht ''ben toch niet zon mietje en zet m erin'' en voilla het was gelukt.
Ik had even de gedachten dat ik moest overgeven dus ik dronk even een glas water in de buitenlucht en ging vervolgens een half uurtje op de bank zitten.

Totaal geen injectiepijn maar dat gaat vast nog komen
wacht maar morgen :roflol:

ik kreeg de naald alweer niet in me rechter been dus ik heb het maar weer in de linker gedaan :mad: aspireren ging ook moeilijker deze keer.. hopen dat ik hem morgen wel in me rechter been geprikt krijg

Na weer wat gekloot heb ik de 3e spuit in me rechter been kunnen zetten

Ik aspireer telkens een klein beetje, ik geloof dat als er bloed zou komen dat het er dan direct in zou komen en niet na een tijdje aspireren toch? en ook alle 3 de keren is er bloed uit het gaatje gekomen toen ik de naald er uit haalden maar dat moet geen probleem zijn of kan dat problemen veroorzaken?

Het is de eerste keer spuiten voor mij en ik wil natuurlijk geen longembolie ofzo oplopen hierdoor vandaar de dubbel check.

Ik ben ook niet meer van plan om in me schouders te prikken omdat ik vind dat ik daar niet ervaren genoeg voor ben.

Na weer wat gekloot heb ik de 3e spuit in me rechter been kunnen zetten

Ik aspireer telkens een klein beetje, ik geloof dat als er bloed zou komen dat het er dan direct in zou komen en niet na een tijdje aspireren toch? en ook alle 3 de keren is er bloed uit het gaatje gekomen toen ik de naald er uit haalden maar dat moet geen probleem zijn of kan dat problemen veroorzaken?

Het is de eerste keer spuiten voor mij en ik wil natuurlijk geen longembolie ofzo oplopen hierdoor vandaar de dubbel check.

Ik ben ook niet meer van plan om in me schouders te prikken omdat ik vind dat ik daar niet ervaren genoeg voor ben.
Je hoeft inderdaad maar een klein beetje te aspireren, als je in een ader zit trek je onmiddelijk bloed. En een beetje bloed na je injectie is normaal. Je prikt uiteindelijk toch ook een gat door je huid/spiervlies/spier en daarbij worden haarvaatjes enzo doorprikt. Zolang het er niet uitstroomt is alles ok. Gewoon ff met ontsmettingsdoekje zuiver maken en laten stollen.

Verder veel success met je kuur!

oke duidelijk en dankjewel!

vandaag gewogen, 90kilo precies.
vet percentage zichtbaar lager maar toch jammer om de weegschaal omlaag te zien gaan.
volgende woensdag weeg ik me nog eens.

misschien dat ik voor en na foto's op het laatste plaats
even kijken als iemand een goede foto kan maken

kerel, 4 kilo afgevallen op je 3e dag winstrol depot? Gaat iets niet helemaal goed lijkt me zo. Weeg je wel altijd op hetzelfde moment? 'sochtends na het opstaan en na de 'boodschappen' is het beste en meest betrouwbare meetmoment.

Geen voedingsschema tijdens je kuur, ook niet echt ideaal. Eet je wel elke dag ongeveer hetzelfde of wisselt dit ook. Lijkt me lastig cutten anders. Weet je wel wat je ongeveer aan eiwitten consumeert en indien dit laag ligt heb je dat omhoog gegooid tijdens je kuur?

3 juni heb je een topic geopend met dat je door de winstrol last hebt van shin splints en nu ga je toch cardio doen bij je kuur? Hoelang geleden was je vorige winstrol kuur

De winstrol werkt nu nog niet

ik heb me met de 94 kilo in de avond gewogen en vandaag in de morgen maar ik moet wel zeggen dat me vet percentage nu lager oogt dan voorheen in de morgen.

ik wissel wel af van voeding maar een aantal dingen pak ik dagelijks hetzelfde zoals
ochtend shake (Brinta 7 granen whey perfection creatine taurine magere melk), kwark, tonijn, kip en caseïne shake (ik drink dus 2x per dag melk ik weet dat het niet perfect is tijdens het cutten maargoed) en bijvoorbeeld gister heb ik er bij gegeten 2 sinas appels 1 banaan 1 kleine portie basmati rijst met sperziebonen (rare combinatie i know :p) en als avondeten van die aardappelen broccoli drap :rolleyes:

Ik heb het spinnen achterwegen gelaten en pak de draad daar mee op als ik het gevoel heb dat het nodig zou zijn.
Ik ren dagelijks na de sportschool en om de dag ga ik een stukje hardlopen in het bos, een vriend van me heeft overgewicht (130kilo) dus ik ren op zijn tempo langzaam mee en we lopen veel tijdens onze ronde.
Het tempo is heel laag en ik zorg natuurlijk wel dat het niet echt pijn gaat doen maar ik voel het wel nog zitten.

Begin van dit jaar heb ik nog een winstrol tabs kuur gedaan ik geloof dat die in maart eindigden.

ok als je maar zorgt dat er een maandje of 2 tussen heeft gezeten, winstrol depot is namelijk ook belastend voor je lever.

Hou het gewicht in de ochtend aan en volg dit tijdens je kuur. Ik kan savonds per dag namelijk wel 1 of 2 kilo verschillen terwijl het sochtends betrouwbaar is. Aangezien je geen voedingsschema hebt, meet 2 keer per week je gewicht en kijk in de spiegel of je vet verliest. (mooier is een huidplooimeter natuurlijk) Gaat je gewicht niet snel of niet omhoog kan je iets meer eten, gaat je gewicht te snel omhoog dan iets minder eten dan dat je normaal doet. Probeer je eiwitten hoog te houden en dan te besparen op je koolhydraten. Ik zie overigens nauwelijks vetten erbij staan zorg dat je deze ook binnen krijgt en eet geen bananen in je cut ;)

En pas op met je blessure kerel!

Anyway succes en ik volg.

thx voor de tips, ik ga ze zeker opvolgen!
ik heb trouwens een huidplooimeter maar ik snap niet hoe die werkt???

thx voor de tips, ik ga ze zeker opvolgen!
ik heb trouwens een huidplooimeter maar ik snap niet hoe die werkt???

Zoek eens op google naar "calculate bodyfat"
Je vindt dan een website van linear-software waar 6 manieren staan die je kunt proberen om je vet te meten met een huidplooi meter.

Goeie Topic

Ik ga ook beginnen met de Winstrol Depot Desma,
Heb jij al resulaten geboekt?
Weet jij bij wie ik dit kan aanschaffen.

grt

Je vindt dan een website van linear-software waar 6 manieren staan die je kunt proberen om je vet te meten met een huidplooi meter.

Ik start morgen met een winstrol depot kuur en omdat ik hier weinig over lees ga ik proberen wekelijks mijn ervaring hier te posten voor de geïnteresseerden.

Dagelijks zet ik 50mg gedurende de 6 weken met als doel vvm te winnen tijdens het cutten. Ik moet even aanzien hoe pijnlijk de winstrol desma op waterbasis nou werkelijk is en zo nodig ga ik over op 100mg om de dag. De planning is om te injecteren in de benen en schouders.

Ik ben 1.89 lang en weeg nu 94 kilo. De mogelijkheid om mijn vetpercentage te meten heb ik nu helaas niet meer. Ik heb wel een huidplooimeter maar daar kom ik geen wijs uit.

Tijdens/voor de kuur gebruik(te) ik glucosurie, taurine en magnesium. Dit voor mijn blessure & gewrichten. Ik wil tijdens de kuur ook kijken als het de waarheid of een fabeltje is dat winstrol blessures veroorzaakt en of erger maakt.

Verder train ik 5 dagen in de week en pak ik de benen 2x in de week aan. Ik ga om de dag een stuk hardlopen (5min rennen 1min lopen etc ivm blessure) en 3x in de week ga ik op de spinning fiets (sprint interval training). De spieren train ik uiteraard op spierconditie behalve de benen 1x per week op kracht.

Ik heb geen voedingsschema maar ik let er gewoon op hoeveel en wat ik eet, heeft voor mij altijd gewerkt zo.

Ten slot voor vandaag, als jullie vragen hebben, tip, tricks en ervaringen dan hoor ik dat graag van jullie.

Groetjes!

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 09:40 ----------

Goeie Topic

Ik ga ook beginnen met de Winstrol Depot Desma,
Heb jij al resulaten geboekt?
Weet jij bij wie ik dit kan aanschaffen.

grt

Deze komen via de achterdeur naar buiten uit een apotheek in Spanje als ik het goed begrepen heb.
Heeft wel een prijs kaartje er aan hangen.. 1 doosje kosten mij 20 euro (3 ampullen per doosje)

Terug
Naar boven