MuscleMeat

Winstrol eerder

TeeCee

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
29
Deca week 1-10
Test week 1-12

Ik zit nu in week 3

Ik zou vanaf week 4 eigenlijk al willen beginnen ..

Normaal begon in pas van week 6 -- Waarom niet - wel ? Cortisol waarden ?

Ik zou nog wachten met je winny, je kracht zou te veel kunnen stijgen met test en deca omdat dit juist zal beginnen. Gevolg is tere pezen die veel te veel belast worden.

En als je nog wat lager staat in je bf% zal de winny nog meer tot z'n recht komen.

• Topic Starter Topic Starter
Feit !

Eventjes niet meegedacht over m'n gewrichten trouwens..

88kg - 8% - 1m87 op h't moment !

hey ik ben nieuw hier ik loop wedstrijden en zoek iets om nog iets extra te kunnen tijdens wedstrijden kan iemand me daarbij helpen thankx

Feit !

Eventjes niet meegedacht over m'n gewrichten trouwens..

88kg - 8% - 1m87 op h't moment !

Nette resultaten kerel, 8% is zeker niet mis ;)
Als de deca wat langer in je systeem is hoef je je niet zo veel zorgen te maken om je gewrichten. Deca is goede smeerolie :D

Ja maar ik wil echt die scherpe look eens hebben ! nooit gehad

Ik heb eens winny tabs gehad en dat werke maar rotslecht, ik hoop dat deze goed is

Ik ben nog aan echte Desma's geraakt dus hoop toch dat ik een goed resultaat krijg !

Ik hoop toch zo'n 5% te raken eerlijk gezegt .. Maar ik heb ongeloofelijk veel vocht .. ben echt op m'n voeding aan 't letten nu

Ja maar ik wil echt die scherpe look eens hebben ! nooit gehad

Ik heb eens winny tabs gehad en dat werke maar rotslecht, ik hoop dat deze goed is

Ik ben nog aan echte Desma's geraakt dus hoop toch dat ik een goed resultaat krijg !

Ik hoop toch zo'n 5% te raken eerlijk gezegt .. Maar ik heb ongeloofelijk veel vocht .. ben echt op m'n voeding aan 't letten nu

UG winny die slecht was?

Das een goeie prestatie als enkel met eca en zo'n lage doseringen op 5% raakt.

Jah GG Winny tabs, vond 't niet al te wauw..

Nu ga ik de Desma's injects eens gebruiken, zal wel veel beter resultaat geven!

ECA stack ga ik erbij nemen wanneer ik met Winstrol begin

is inname van winstrol orals gewicht en lengte afhankelijk? ben zelf namelijk 170 cm 80 kg vroeg me af of ik dan minder moet pakken?

Terug
Naar boven