Fitness Seller

winstrol en dianabol bestellen??

manuel87

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
67kg
Vetpercentage
15%
goeiemiddag allemaal , ik stel me ff voor , : ben manuel en ik train ondertussen een jaar en ookal weet ik dat het miss snel lijkt maar toch wil ik even geproeft hebben van een klein kuurtje , ik wil niks super verwachten, ben tevreden met wat extra ... ben 1.70m gewicht is 67kg en vetpercentage 17%

zou fijn zijn als jullie mij even opweg kunne helpen

alvast bedankt ;) greetzz

Laatst bewerkt door een moderator:
Damn bro, na een jaar nog maar 67kg wegen en dan nog met een behoorlijk hoog vetpercentage. Ofwel kom je van heel ver, ofwel moet je je kennis rond training en vooral voeding wat bijschaven. Als je dat niet onder de knie hebt, dan zal het met AAS ook niet lukken, hoor.

Er is veel mis met dit topic.

Je zal gezeur krijgen vanwege je stats, je nog maar een maand traind, en je hier ook nog vraagt naar waar je het het beste kan krijgen en welk merk.

Zal dit topic maar snel verwijderen nu het nog kan

Kerel ga je schamen. En als je daarmee klaar bent eerst maar eens een fatsoenlijk voedingsschema hanteren, consistent trainen en kom dan over 3 jaar maar terug.

• Topic Starter Topic Starter
...

aangezien ik een jaar train ( geen maand ) en ik ben niet zwaar gebouwd van mezelf , ben ik op een jaar gekomen van 59 tot 67 kg , vroeger woog ik rond de 65kg , was afgevallen door een stomme depressie en nu ben ik terug er een beetje bovenop en ben beginnen trainen , heb een trainingsschema , let op men voeding , (idd niet extreem op men voeding ) ik neem op deze moment mass gainer en amino's bij maar helpt blijkbaar niet , kben geen super freak ook nie en vroeg eventueel gewoon even wat raad , heb eveneens men best gedaan om ook vriendelijk te zijn , degene die vriendelijk antwoord bedank ik hartelijk , de rest moet nie antwoorden ,

nogmaals merci ;)

---------- Post toegevoegd Sun 18 Nov 2012 om 18:57 ----------

sorry , herbekeken , vetpercentage is 15 %

hier komt dan een goed advies
het is echt waar wat men zegt
ga aub eerst nog even door met gewoon naturel trainen en zorg dat je goede voeding tot je neemt
vul eens een schema in en kijk wat je allemaal nodig hebt oop een dag
je moet echt naturel heel wat zwaarder worden en als je 1.70 meter bent met 67 kilo en een vet percentage van 15% dan is dit te veel
geloof ons maar nog niet doen het gaat je alleen tijdens de kuur de nodige kilo's brengen maar daarna gaat het er weer rap vanaf en dus zonde van alles
google maar eens naar de bendict formule zal je zien
hou je daar aan en je wordt een beest zonder aas pas daarna aan gaan denken

aangezien ik een jaar train ( geen maand ) en ik ben niet zwaar gebouwd van mezelf , ben ik op een jaar gekomen van 59 tot 67 kg , vroeger woog ik rond de 65kg , was afgevallen door een stomme depressie en nu ben ik terug er een beetje bovenop en ben beginnen trainen , heb een trainingsschema , let op men voeding , (idd niet extreem op men voeding ) ik neem op deze moment mass gainer en amino's bij maar helpt blijkbaar niet , kben geen super freak ook nie en vroeg eventueel gewoon even wat raad , heb eveneens men best gedaan om ook vriendelijk te zijn , degene die vriendelijk antwoord bedank ik hartelijk , de rest moet nie antwoorden ,

nogmaals merci ;)

Als je pas een jaar traint gain je nog makkelijk bij, al helemaal met jouw stats. Eerst leren hoe je fatsoenlijk moet eten en trainen en als de rek eruit is dan pas zou je een kuur kunnen overwegen. Ben niet eigenwijs en laat het voor nu achterwege, het zal je vrij weinig op gaan leveren. Al helemaal dianabol, t enigste wat je gaat gainen is vocht. Prima voor kickstart maar niet als kuur, en winny gaat je ook maximaal een 2-3 kg vvm opleveren. Om daar nu je eigen hormoonproductie voor plat te leggen? Die paar kg heb jij er zo bij als je fatsoenlijk eet..

Er was zo een enquite een paardagen geleden... ik denk dat een topic als deze er een mooie school voorbeeld voor is waarom je VOOR moet zijn...

nogmaals merci ;)

Hieruit kan je al opmerken dat je geen idee hebt waarmee je bezig bent.

Terug
Naar boven