MuscleMeat

Winstrol en Naposim, the real shit?

De foto zijn erg onduidelijk. Van de winstyrol heb ik geen verstand. De naposim heb ik zelf ook gehad. Ze lijken echt. De tabs zijn klein wit met een driehoekje op 1 kant. Ze smaken een beetje tussen lichtbitter en lichtzoet in (afhankelijk van waar je ‘m op je tong hebt liggen denk ik). De blister lijkt echt, aan 1 kant hoort de exp. Datum te zitten en aan de andere kant het lot. Nr. het profiel van de blister bestaat uit kleine ingeponste puntjes. Herkenbaar? Dan heb je waarschijnlijk the real deal.

die tabs met breekrand is de winstrol oop ik? want naposim tabs hebben geen breekrand......

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, die Winstrol heeft een breekrand, de Naposim heeft zo'n logootje erop. Btw. Ik heb die sticker van de Winstrol inderdaad van een klein potje afgehaald.

Laatst bewerkt:
naposim is ECHT de echte stips hebben puntjes erin en de fakes zijn in soort visgraat gedrukt.
de sticker van de IP stromba lijkt me ook echt hahaha

succes

de vraag is...

de vraag is, hoe en waar geraak je aan die producten??
ik heb echt geen flauw idee waar ik moet beginnen met zoeken .

groeten billi

billi zei:

groeten billi

dat is precies wat je niet MAG vragen billi.

even de regels doorlezen anders krijg je trouble met de mod's :thumb:

billi zei:

groeten billi
Wat je nu doet is iig verboden op dit board. Stond duidelijk in de regels. Dus bij deze 1 waarschuwing.

afbeelding 1 en 3 zijn de echte, je kan het aan de puntjes zien op de folie,bij de fakes is de folie glad

Terug
Naar boven