AndroidHealthClinic

winstrol en proviron

vriesema

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik wil over 2 weken een licht kuurtje gaan nemen van 6 weken met winstrol en proviron. Mijn schema ziet er als volgt uit:

1 week 150 mg winstrol (om de dag een ampul) & 2 pillen proviron per dag a 25 mg per stuk. En dan hetzelfde voor de andere 5 weken. Wat vinden jullie van dit schema? Welke supplementen kan ik hier het beste bij nemen?
Hoor graag van jullie!

Waarom proviron bij winstrol???

Waarom Winstrol alleen ??

Zet liever 250mg test E, of 200mg deca voor 8/10 weken. Daar heb je veel meer aan.

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Navy,

Ik neem winstrol en proviron omdat ik dit van een kennis heb gekocht. Ik wou graag iets waar je sterker en droger van kon worden. Hij adviseerde mij winstrol en daarnaast proviron vandaar.

Groeten Maarten

vriesema zei:
Hoi Navy,

Ik neem winstrol en proviron omdat ik dit van een kennis heb gekocht. Ik wou graag iets waar je sterker en droger van kon worden. Hij adviseerde mij winstrol en daarnaast proviron vandaar.

Groeten Maarten

Bewaar die proviron maar voor een andere kuur, zonde (lees: nutteloos) om het i.c.m. winstrol te gebruiken IMO.

En wat is dan een goede dosis proviron bij test?

Lijkt me niet de beste keus om test prop erbij te gooien. Niet omdat het niet samen gaat want daar heb ik het niet over maar alleen om de hoeveelheid prikjes.

Lijkt me iets teveel van het goede en ik denk dat hij het daar mee eens zal zijn als ie eenmaal begint aan je advies door testprop te stacken met winstrol.

Magoed ieder zijn eigen mening.

• Topic Starter Topic Starter
Dus als ik het goed begrijp gebruik je proviron alleen voor aromatiserende middelen en dan voor het versterken van deze middelen. Dus bij winstrol kuur heeft het geen zin. Hier heb ik wat aan bedankt.Dan wordt dan een winstrol only kuur, want het wordt mijn eerste en ik wil liever niet teveel gebruiken. Eerst maar eens kijken hoe het aanslaat.

THANX GUYS

test en proviron is een top stack ivm synergistische werking.

Terug
Naar boven