AndroidHealthClinic

Winstrol GG

Mitta

Novice
Waardering
0
Neem aan dat het echt is, maar vraag het hier even na voor de zekerheid.
Als je het een nachtje hebt laten staan, is ong of iets meer als de helft van het potje gevuld met kristallen.

IMG00047-20101017-1309.jpg

Als je het een nachtje hebt laten staan, is ong of iets meer als de helft van het potje gevuld met kristallen.

Nog nooit van gehoord, als het gewoon op kamertemp bewaard wordt dan kan het geneens kristaliseren..

Zet je het in de koelkast ofzo.. ???

Als je winny laat staan krijg je toch altijd bezinksel van winny.

De jouwe ziet er toch wel heel erg doorschijnend uit, mijne was echt melkachtig na schudden.

• Topic Starter Topic Starter
Nog nooit van gehoord, als het gewoon op kamertemp bewaard wordt dan kan het geneens kristaliseren..

Zet je het in de koelkast ofzo.. ???

Ik doelde op het bezinksel, lijken mij kleine soort kristalletjes aangezien het zon weerkaatst, maar goed dan snap je wat ik bedoel;)

Als je winny laat staan krijg je toch altijd bezinksel van winny.

De jouwe ziet er toch wel heel erg doorschijnend uit, mijne was echt melkachtig na schudden.

Nee dat lijkt zo door de foto, mijne is ook nog steeds melkachtig alleen krijg het niet duidelijk op de foto.

Maar goed, iedereen reageert wel maar nog steeds geen duidelijk antw of iemand het kent etc?

Als je winny laat staan krijg je altijd bezinksel. Je antwoord nogmaals.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, aangezien ik een opmerking had over de mijne die meer melk waren en paar dagen later bezinken.

Zijn gewoon in orde.

Oke bedankt man, als ik dit heb geschud is het precies zon melk achtig goedje, laat je het staan krijg je dat bezinksel en het water erboven is nog een beetje wit/troebelachtig..
Maar goed ik weet voldoende:D

kan winstrol depot ook doorzichtig zijn?
want mijne is precies een olie met belletjes in van europharma ...

Prima spul. Is een suspensie waarin micronised winny in opgelost is, exact hetzelfde als desma. Werkende stof is gelijk. Of je nu aspirine van Bayer of kruitvat heb. Acetylsali is acetylsali.

Prima spul. Is een suspensie waarin micronised winny in opgelost is, exact hetzelfde als desma. Werkende stof is gelijk. Of je nu aspirine van Bayer of kruitvat heb. Acetylsali is acetylsali.

soms zeggen ze miss gewoon beter omdat ze miss lichtjes overdoses is ofzo :)

Terug
Naar boven