MuscleMeat

winstrol half kuurtje

gekkegerie

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
hallo een maat van me nog maar net 16 (echt een lul dus)
heeft bij iemand in op zn sportschool 100 winstrol tabs gekocht 10mg per stuk
nu is hij daar mee begonne (niet meer uit zijn hooft te praten).
en hij zegt dat hij voor 25 dagen lang 40mg per dag gaat gebruiken en dat die gozer hem belooft heeft dat ie dan 2-3 kg vv massa wint en iets droger wordt
ik heb er geen verstand van maar als ik die winny only logjes lees worden die gasten pas na 6 weken 2-4 kg rijker aan spiermassa.
heeft hij dan sterkers spul gehad of word hij gewoon opgelicht?????

Opgelicht

En die 2-4 kilo haal je alleen als je een uitgebalanceerde voeding hebt + training en rust. Dus niet elke week biertjes weg tikken in de stad. Het enige wat hij nu doet is zijn gezondheid beschadigen. Teelballen van die gozer zijn net ingedaald en begint nu al aan kuren. :)

• Topic Starter Topic Starter
Opgelicht

En die 2-4 kilo haal je alleen als je een uitgebalanceerde voeding hebt + training en rust. Dus niet elke week biertjes weg tikken in de stad. Het enige wat hij nu doet is zijn gezondheid beschadigen. Teelballen van die gozer zijn net ingedaald en begint nu al aan kuren. :)

ja ik zij ook tegen hem dat hij beter een paar jaartjes kon wachten tot hij naturel helemaal aan zn top zit en dat duurt nog wel ff want hij is net begonnen

dove leide de blinde

Gelukkig ben je zelf wel wijs genoeg.

tjee zeg, aan een 16 jarige beginner tabs verkopen, hoe laag kun je zakken

tjee zeg, aan een 16 jarige beginner tabs verkopen, hoe laag kun je zakken

Inderdaad.. zo'n gasten mogen ze oprollen van mij en zorgen dat ie nooit meer ergens een gym naar binnen komt.

Als supplier moet je imo wel een redelijk verantwoordelijkheidsgevoel hebben.

vragen of je die pillen mag zien en dan weg gooien

craptopic

Terug
Naar boven