Fitness Seller

winstrol kuur beginnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

machiavelli

Novice
Waardering
0
ik ben 20 jaar en ik train nu enkele jaren en wil nu aan een winstrol depot kuur beginnen.
maar ik heb hier enkele vraagjes bij.
1 ampulle per week gedurende 6weken gaat dit mij de gewenste resultaten geven?heb een goede basis en wil nu ook niet te opgeblazen worden.
-edit-

Laatst bewerkt door een moderator:
Doseringen zijn hier genoeg te vinden over winny depot, 50mg EOD is gebruikelijk.

niet vragen om sources, lees de regels even.

en welkom.

[1 ampulle per week gedurende 6weken gaat dit mij de gewenste resultaten geven?]

Het is weer zo ver!!:help: :help: :help:

Pure_tech zei:
[1 ampulle per week gedurende 6weken gaat dit mij de gewenste resultaten geven?]

Het is weer zo ver!!:help: :help: :help:

kan zijn dat ie 10 ml vials heeft en denkt dat dat ampullen zijn, 10ml winny per week gaat zeker wel wat doen ;)

machiavelli zei:
ik ben 20 jaar en ik train nu enkele jaren en wil nu aan een winstrol depot kuur beginnen.
1 ampulle per week gedurende 6weken gaat dit mij de gewenste resultaten geven?heb een goede basis en wil nu ook niet te opgeblazen worden.
-edit-

Mooi moment voor dr.Worf............................;)

jij kan beter de stickies even gaan lezen vriend!

machiavelli zei:
-edit-

welke winstrol heb je?. beste is winstrol eod doen 50mg. beter is nog met test er bij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven