MuscleMeat

Winstrol kuur op 17.5 jarige leeftijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bodyjulian

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
74kg
hallo,

bij deze wil ik graag meer weten of het kan als je 17,5 jaar bent en graag een kuurtje wilt doen.
of het dan ook schade kan maken met je lichaam.

mvg,

Nee het kan niet.

Ja het kan schade doen, zowel tijdelijk als levenslang.

Op jouw leeftijd gewoon goed trainen en eten. Kijk eens naar andere trainingsmethodiek.

• Topic Starter Topic Starter
Nee het kan niet.

Ja het kan schade doen, zowel tijdelijk als levenslang.

Op jouw leeftijd gewoon goed trainen en eten. Kijk eens naar andere trainingsmethodiek.
ik ken mensen die dit wel hebben gedaan maar die geen schade zijn opgelopen.
het is beter van niet maar in principe zou het kunnen, maar ben bang voor agressiviteit enz..

Het is niet aanbevolen, je kan er meer kwaad dan goed mee doen, overigens is het ook niet toegestaan op dit forum onder je 20e.

hallo,

bij deze wil ik graag meer weten of het kan als je 17,5 jaar bent en graag een kuurtje wilt doen.
of het dan ook schade kan maken met je lichaam.

mvg,

alles kan. en of het schade kan maken met je lichaam weet ik niet, toebrengen wel.

of het wijs is.. weet ik zeker van niet.

Je zit gewoon te wachten totdat iemand het wel goed keurt, en gaat dan uit van die ene persoon :o

Niet doen.

ik ken mensen die dit wel hebben gedaan maar die geen schade zijn opgelopen.
het is beter van niet maar in principe zou het kunnen, maar ben bang voor agressiviteit enz..
Marginaal... wat zijn je stats ben je beginner, intermediate of gevorderde? Als je nog niet eens gevorderde bent blijf eraf. En zelfs dan nog waarom ? Als je wat ouder bent kan je misschien, indien nodig een testbooster proberen. ;)

anabole zijn voor valsspelende mietjes die lui zijn

• Like
Waarderingen: mat
ik heb horen zeggen dat een vriend van een kennis zijn kennis 17 is en ook winstrol kuurtje gedaan heeft en nog niet dood dus doet helemaal geen schade kan gewoon

• Topic Starter Topic Starter
het was juist een vraag, bij deze weet ik dat ik het niet moet doen gewoon goed door moet blijven trainen/eten en mischien later in de toekomst!

hoezo dom?

Wel kan je een creatine kuurtje overwegen

Week 1 t/m 6 20mg nolva
Week 7&8 50mg winstrol

Nee je stelt een vraag, Krijgt antwoord en toch blijf je maar doorvragen? Waarom stel je de vraag als je het antwoord al weet? Het verkeerde antwoord overigens

het was juist een vraag, bij deze weet ik dat ik het niet moet doen gewoon goed door moet blijven trainen/eten en mischien later in de toekomst!

Zo is dat! Naturel kun je ook groot worden. En...voeding is ook doping he! Ga je daar flink in verdiepen en de resultaten komen dan vanzelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven