AndroidHealthClinic

Winstrol kuur

Goeie tip,begin er niet aan!..

Eerst goed gaan eten,lezen en veel ijzer optillen;)

Je weegt 69 kilo bij 1,80 dan moet je echt niet gaan kuren hoor. Is echt nergens voor nodig dan. Als je niet of niet veel meer vooruit gaat is je voeding gewoon niet in orde. Je voeding op orde hebben is essentieel bij het gebruik van AAS.

Je kan makkelijk 90-100kg naturel halen met correct voeding en training denk dat daar het probleem ligt. Zou het niet riskeren om een kuur te beginnen ben vrij zeker dat je terug gaat vallen.

• Topic Starter Topic Starter
???

Laatst bewerkt:
Iedereen alvast bedankt voor de info.

Brasco waarom vind je het een slecht idee? Zou jij eerder voor oraal gebruik van Winstrol gaan?

En een winstrol kuurtje kan toch niet zo'n kwaad of denken jullie hier anders over? Zoja, wat zijn jullie ervaringen in jullie omgeving?

Ik ken een aantal vrienden die een winstrol kuurtje gedaan hebben, heb gelezen en begrepen dat het een lichte kuur is om mee te beginnen.

Kwa voeding zit ik wel goed, ik eet ongeveer 5 tot 6 keer per dag. 's Ochtends Muesli met magere yoghurt, overdag boterhammen met kalkoenfilet, kipfilet. Ik eet liga's, 's avonds eet ik vlees en meestal aardappelen met groente. 's Avonds nog een kwarkje of een paar gekookte eieren.

Ik train 4 keer in de week, en heb een trainingsschema.

Ik bedoel dat je er nog lang niet aan moet denken,je kennis hapert.
Ik denk dat je dit niet zo serieus neemt.
Je komt echt over alsof je maar wat doet
no offence:)

• Topic Starter Topic Starter
Geen probleem ik ben je dankbaar voor je eerlijke advies!

Maargoed, ik ben er ook zeker niet zo serieus mee bezig als jullie dat sowieso niet. Maar mijn doel is ook niet om gruwelijk groot te worden, wil gewoon een paar centimeter groeien in de breedte. Daarom hebben de meeste mensen in de sportschool mij een winstrol-kuurtje geadviseerd. Ik heb in principe wel de juiste mensen om me heen, het is niet zo dat ik het ineens op de bonnefooi in mijn hoofd haal, heb er een aantal jaren goed over nagedacht. Toch wilde ik even checken wat ze ervan denken op dit forum.

Stel dat ik het nou toch doe, kun je me dan in ieder geval wat tips geven?

de tips zijn gegeven :) zeker NOG niet doen, ga gwn naturel verder goed blijven trainen en eten je haalt er op the long run zoiezo veel meer uit!

Iedereen alvast bedankt voor de info.

Brasco waarom vind je het een slecht idee? Zou jij eerder voor oraal gebruik van Winstrol gaan?

En een winstrol kuurtje kan toch niet zo'n kwaad of denken jullie hier anders over? Zoja, wat zijn jullie ervaringen in jullie omgeving?

Ik ken een aantal vrienden die een winstrol kuurtje gedaan hebben, heb gelezen en begrepen dat het een lichte kuur is om mee te beginnen.

Kwa voeding zit ik wel goed, ik eet ongeveer 5 tot 6 keer per dag. 's Ochtends Muesli met magere yoghurt, overdag boterhammen met kalkoenfilet, kipfilet. Ik eet liga's, 's avonds eet ik vlees en meestal aardappelen met groente. 's Avonds nog een kwarkje of een paar gekookte eieren.

Ik train 4 keer in de week, en heb een trainingsschema.

Als je voeding goed zat woog je geen 69 kg of ging je nu nog zo goed vooruit dat je er niet over zou nadenken te gaan kuren. Verder heb je totaal geen verstand van aas dus lees je eerst eens in voordat je met die spullen aan de slag gaat.

Maar heb zi het idee dat je toch niets aanneemt van wat iedereen hier zegt dus veel succes met je kuur. Maak maar vast een topic aan over "ik heb geprikt en nu doet het pijn"

Geen probleem ik ben je dankbaar voor je eerlijke advies!

Maargoed, ik ben er ook zeker niet zo serieus mee bezig als jullie dat sowieso niet. Maar mijn doel is ook niet om gruwelijk groot te worden, wil gewoon een paar centimeter groeien in de breedte. Daarom hebben de meeste mensen in de sportschool mij een winstrol-kuurtje geadviseerd. Ik heb in principe wel de juiste mensen om me heen, het is niet zo dat ik het ineens op de bonnefooi in mijn hoofd haal, heb er een aantal jaren goed over nagedacht. Toch wilde ik even checken wat ze ervan denken op dit forum.

Stel dat ik het nou toch doe, kun je me dan in ieder geval wat tips geven?

Als je begint met een winstrol kuurtje en je voeding is niet op orde dan ben je het gewonnen gewicht na de kuur heel snel weer kwijt
en is de kuur voor niks geweest
zet alles wat je eet in onderstaand schema en vul alle persoonlijke gegevens in dan kan je goed zien of je voeding in orde is
vul je alles niet naar waarheid in dan heb je alleen jezelf er maar mee
ikzelf heb ook een winstrol kuur gedaan van 8 weken maar mijn voeding was op orde en heb er 5 kilo droge massa aan overgehouden

Bijlagen

oh je eet liga's. Dan zit het wel goed met je voeding ja!

Hij vroeg toch niet of ie het wel of niet moest doen?

Kerel,winstrol inject is imo het laatste wat je moet nemen. Daar kan je vrij pijnlijk op reageren. Neem dan een tappie,en in jou geval zou ik dbol nemen,geen winstrol.

Dus dan mag je iemand niet van advies voorzien waar die meer aan heeft.

Jazeker wel, maar hij komt hier niet voor niks. Hij is zeker van zijn zaak (neem ik aan) en wil aas gaan nemen. Hij vraagt hierover advies en t enige wat ie hoort is dat ie het niet moet doen.

wat een loos commentaar, deze jongen traint goed en lang, hij heeft niet de genen om snel groot te worden.
Met andere woorden.. zijn biologische grens is snel bereikt wat betreft spierhypertrofie.
Meneer ''the pope'' met of zonder winstrol moet je gewoon veeeeel eten om spier aan te komen.
dus een proteine shake naast je boterhammen en aardappelen zal ik wel aanraden.
je moet ook zwaar trainen... tot t gaatje gaan en niet een gewicht kiezen waarmee je meer dan 12 reps kan doen..
ik denk dat de komende 2 jaar nog naturel kunnen..
een degelijke basis lijkt me belangrijk voordat je gaat kuren.
en misschien denk je er tegen die tijd anders over..
Ik kan je verder niks over het gebruik van winstrol vertellen..
dus later

wat een loos commentaar, deze jongen traint goed en lang, hij heeft niet de genen om snel groot te worden.
Met andere woorden.. zijn biologische grens is snel bereikt wat betreft spierhypertrofie.
Meneer ''the pope'' met of zonder winstrol moet je gewoon veeeeel eten om spier aan te komen.
dus een proteine shake naast je boterhammen en aardappelen zal ik wel aanraden.
je moet ook zwaar trainen... tot t gaatje gaan en niet een gewicht kiezen waarmee je meer dan 12 reps kan doen..
ik denk dat de komende 2 jaar nog naturel kunnen..
een degelijke basis lijkt me belangrijk voordat je gaat kuren.
en misschien denk je er tegen die tijd anders over..
Ik kan je verder niks over het gebruik van winstrol vertellen..
dus later

Hij heeft niet de genen om snel groot te worden dus zijn biologische grens is snel bereikt hahahaha. Je bedoelt hij heeft niet het doorzettingsvermogen om natuurlijk groter te worden dus neemt hij een kuurtje.

Hij heeft niet de genen om snel groot te worden dus zijn biologische grens is snel bereikt hahahaha. Je bedoelt hij heeft niet het doorzettingsvermogen om natuurlijk groter te worden dus neemt hij een kuurtje.

groot gelijk kijk maar naar zijn eerste post
ga al 3 jaar regelmatig naar de sportschool ik heb geen zin in creatine en shake s helpen toch niet
vreten vreten en nog eens vreten dat is alles wat hij moet doen alvorens een kuur te beginnen
bovendien vind ik het toch al heel vroeg om aan de aas te beginnen met 23 jaar naar mijn mening
vooral niet luisteren naar alles wat gezegd wordt en toch die kuur doen en
geld weggooien en voor niks de kuur doen
no hard feeling's
en dan ook nog geadviseerd krijgen om winstrol te spuiten in de bovenarm

Voeg eerst eens rijst, kip, vis, rund + gezonde vetten ala olijfolie, visolie, noten enz. toe aan je dieet. Voeding blijven verhogen todat je aan begint te komen. Dan kun je binnen een jaar makkelijk naturel naar een kilo of 77-80.

Terug
Naar boven