The Pope 88
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 69kg
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen alvast bedankt voor de info.
Brasco waarom vind je het een slecht idee? Zou jij eerder voor oraal gebruik van Winstrol gaan?
En een winstrol kuurtje kan toch niet zo'n kwaad of denken jullie hier anders over? Zoja, wat zijn jullie ervaringen in jullie omgeving?
Ik ken een aantal vrienden die een winstrol kuurtje gedaan hebben, heb gelezen en begrepen dat het een lichte kuur is om mee te beginnen.
Kwa voeding zit ik wel goed, ik eet ongeveer 5 tot 6 keer per dag. 's Ochtends Muesli met magere yoghurt, overdag boterhammen met kalkoenfilet, kipfilet. Ik eet liga's, 's avonds eet ik vlees en meestal aardappelen met groente. 's Avonds nog een kwarkje of een paar gekookte eieren.
Ik train 4 keer in de week, en heb een trainingsschema.
Iedereen alvast bedankt voor de info.
Brasco waarom vind je het een slecht idee? Zou jij eerder voor oraal gebruik van Winstrol gaan?
En een winstrol kuurtje kan toch niet zo'n kwaad of denken jullie hier anders over? Zoja, wat zijn jullie ervaringen in jullie omgeving?
Ik ken een aantal vrienden die een winstrol kuurtje gedaan hebben, heb gelezen en begrepen dat het een lichte kuur is om mee te beginnen.
Kwa voeding zit ik wel goed, ik eet ongeveer 5 tot 6 keer per dag. 's Ochtends Muesli met magere yoghurt, overdag boterhammen met kalkoenfilet, kipfilet. Ik eet liga's, 's avonds eet ik vlees en meestal aardappelen met groente. 's Avonds nog een kwarkje of een paar gekookte eieren.
Ik train 4 keer in de week, en heb een trainingsschema.
Geen probleem ik ben je dankbaar voor je eerlijke advies!
Maargoed, ik ben er ook zeker niet zo serieus mee bezig als jullie dat sowieso niet. Maar mijn doel is ook niet om gruwelijk groot te worden, wil gewoon een paar centimeter groeien in de breedte. Daarom hebben de meeste mensen in de sportschool mij een winstrol-kuurtje geadviseerd. Ik heb in principe wel de juiste mensen om me heen, het is niet zo dat ik het ineens op de bonnefooi in mijn hoofd haal, heb er een aantal jaren goed over nagedacht. Toch wilde ik even checken wat ze ervan denken op dit forum.
Stel dat ik het nou toch doe, kun je me dan in ieder geval wat tips geven?
Hij vroeg toch niet of ie het wel of niet moest doen?
Dus dan mag je iemand niet van advies voorzien waar die meer aan heeft.
wat een loos commentaar, deze jongen traint goed en lang, hij heeft niet de genen om snel groot te worden.
Met andere woorden.. zijn biologische grens is snel bereikt wat betreft spierhypertrofie.
Meneer ''the pope'' met of zonder winstrol moet je gewoon veeeeel eten om spier aan te komen.
dus een proteine shake naast je boterhammen en aardappelen zal ik wel aanraden.
je moet ook zwaar trainen... tot t gaatje gaan en niet een gewicht kiezen waarmee je meer dan 12 reps kan doen..
ik denk dat de komende 2 jaar nog naturel kunnen..
een degelijke basis lijkt me belangrijk voordat je gaat kuren.
en misschien denk je er tegen die tijd anders over..
Ik kan je verder niks over het gebruik van winstrol vertellen..
dus later
Hij heeft niet de genen om snel groot te worden dus zijn biologische grens is snel bereikt hahahaha. Je bedoelt hij heeft niet het doorzettingsvermogen om natuurlijk groter te worden dus neemt hij een kuurtje.