AndroidHealthClinic

winstrol met m1t

bbe

Cool Novice
Waardering
0
kan je winstrol stacken met m1t
vb.
6 weken: 40mg winstrol, 10mg m1t
2 weken: nakuur met nolva

en is dit eeen goeie combi iemand ervarigen meej?

• Topic Starter Topic Starter
niemand die hier iets van vindt ofzo?

Weg met die M1T. Doe gewoon een winny only.

M1T is BROL !!!

M1t lol keer je vuilnisbak om, haal de inhoud door een staafmixer en je hebt vergelijkbaar spul.

'....Maar....maar...een vriend van me kon het krijgen en nu zitten we met 2 potjes...' :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
tsjaa beetje dubbelzijdig de een zegt m1t is een goed middel om aardig wat kilo's mee te pakken..de ander dat het zwaar k*tspul iss
met 10mg is het na mijn weten niet zo heel zwaar voor de lever...
maarjaa ik weet aleen niet of die 2 samen kunnen
of raden jullie me aan om in plaats van 10mg m1t 10mg winstrol meer te nemen?

Ik heb hier ook al dezelfde adviezen gekregen over M1T. Ik wou M1T met tren combineren maar ga het bij testo en tren houden.
Nu is mijn kameraad wel 9kg bijgekomen op amper 4 weken met alleen M1T (15mg/dag). Ik denk moest je dit combineren met winstrol dat dit wel een mooi resultaat zou geven.

Ga es kijken hoeveel vocht je vrind heeft gewonnen en hoe snel ie het weer kwijt is. Als je kilo's wilt winnen kun je ook een pak zout leegeten.

gymnasia zei:
Ik heb hier ook al dezelfde adviezen gekregen over M1T. Ik wou M1T met tren combineren maar ga het bij testo en tren houden.
Nu is mijn kameraad wel 9kg bijgekomen op amper 4 weken met alleen M1T (15mg/dag). Ik denk moest je dit combineren met winstrol dat dit wel een mooi resultaat zou geven.

Als hij van de zomer 2 sprintjes trekt op het strand is ie al 8 kilo kwijt.

Terug
Naar boven