MuscleMeat

Winstrol met????????

Dennisbol

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Kan iemand mijn helpen?

Ik wil graag een Winstrol luur pakken maar met wat kan ik het beste combineren? Ik wil geen injecties. Mijn bedoeling is om net als de meeste groot te worden.

2 jaar serieus trainen
23 jaar
103 kg

olijfolie...

verkeerde sectie maat.

Als je niet wil injecteren kan je beter alleen winstrol pakken. 7 weken, 40mg per dag. Week 8 en 9 nakuren met wat nolvadex.

Als je niet wil injecteren kan je beter alleen winstrol pakken. 7 weken, 40mg per dag. Week 8 en 9 nakuren met wat nolvadex.

yup.

echter, als je groot wilt worden, dien je meer uit de kast te trekken en in het vervolg echt aan injectables te geloven, welke immers "gezonder" zijn.

als je bedoeling is groot te worden, dan moet je van een winstrol-only kuur ook niet veel verwachten.

waarom niet prikken ? drempelvrees ?

gewoon prikken
500mg test voor 10 weken en dan vanaf week 9t/m12 40mg winny per dag derbij en dan de nakuur!!
winny only word je niet heel breed van...

Hoezo wel?

Waarom niet winny of dianabol only als eerste kuurtje? Als je serieus traint en eet is 8kg massa daarop pakken geen uitzondering. Als tweede kuur kan je dan fijn gaan prikken..

8 kg met winny only???? Suc6 zou ik zeggen!

8 kg met dianabol only??? Zeg maar dag dag tegen de kg's na je kuur

Voor mooie schone kilo's neem je winny op 40-50mg.
Om massiever/groter te worden met vocht/vet neem je dianabol 40-50mg.

Gaat het je puur om massa dan is Dianabol erg lekker daarvoor!!!

Post je voedingsschema eens in de daarvoor bedoelde sectie. Kijk ik er even naar.. ;)

Ik begin niet aan zo'n k*tkuur. Ik ben van mening: of je doet het goed, of je doet het niet!

Maar ben wel van mening dat het niet mogelijk is met winstrol only 8 kg massa te pakken en dat de 8kg met dianabol only veel bestaat uit vocht!

Voor mooie schone kilo's neem je winny op 40-50mg.
Om massiever/groter te worden met vocht/vet neem je dianabol 40-50mg.

Gaat het je puur om massa dan is Dianabol erg lekker daarvoor!!!

klopt wat je zegt, maar een dianabol-only zou ik persoonlijk nooit doen.
zou er op z'n minst 500mg test/week bijzetten en dianabol niet hoger dan 30 mg/dag doseren voor een eerste kuur.
(+ nakuur natuurlijk)

• Topic Starter Topic Starter
Oke jullie hebben gelijk,

Dit is min 2e kuur eerst had ik dianabol was ik (zonder gein) 11 kilo van aangekomen. Heb nagekuurt met nolva en de kilo's vlogen er daarna vanaf. En over de spuiten ik kom daar gewoon voor uit. Ik schijt al in me broek als ik een injectie op tv zie dus laat staan bij mij.... Dus probeer me geen spuit aan te smeren want dat gebeurt gewoon niet. (ieder zijn mening toch)?

Ik wil gewoon een goeie combinatie winstrol en nog iets misschien erbij. blijven de kilo's van winstrol langer zitten trouwens?

dennisbol als je bang bent voor spuiten blijf dan vd as af!

je hebt zelf gezien dat dbol met pct niet vast te houden is...was je voeding/training/rust wel in orde?

en moeten wij soms een combi voor je voorschrijven? zitten hier soms doktoren? nee!!!!

kg's met winny blijven niet langer zitten, ze zijn qua kwaliteit wel beter dan van dbol over t algemeen genomen. dus mss minder winst maar wel mooier en geen vocht en vet (als je eten goed is) dus in dat opzicht 'blijven de kg's langer zitten'

daarnaast 2x p/w een injectie in je bil is echt goed te doen hoor. kijk je gewoon lekker sesamstraat terwijl je meisje/vriend/whatever ff die spuit erin joekelt.........spuiten=LEKKA :P

Spuiten=LEKKA?

NEUKEN=LEKKA! :P

Spuiten is veel minder erg dan et lijkt.
Je voeld er over het algemeen geen reet van.

Toch blijf ik zo'n JUNK gevoel houden met spuiten.
Na volgende week gaat er weer de spuit in dus ben ik weer JUNK!

Dus nii zeuren, gewoon spuiten.
Neem het nou maar aan van ons, het is gezonder oa omdat je je lever ontziet.
En trouwens, met winny only mag je in je handen knijpen als je 3-4kg overhoud.

Maargoed blijft je eigenkeus natuurlijk.

Over het algemeen verkies ik Dianabol boven winstrol.
heb ervaring met beide.

Met dianabol heb je tenminste nog het gevoel dat je wat neemt.
Je zweld op,krachttoename had ik vet erg! Ik hield persoonlijk niet echt veel vocht vast, maar dat verschild per persoon.

Winstrol had ik alleen een goede pomp en dan voornamelijk in mn armen.
Ietsjes droger werd ik ook wel, maar niet echt noemenswaardig.

Ik begin niet aan zo'n k*tkuur. Ik ben van mening: of je doet het goed, of je doet het niet!

Maar ben wel van mening dat het niet mogelijk is met winstrol only 8 kg massa te pakken en dat de 8kg met dianabol only veel bestaat uit vocht!

idd en als je wel 8kg(pure spiermassa) pakt met winnie only, at je daarvoor gewoon k*t.

daarnaast 2x p/w een injectie in je bil is echt goed te doen hoor. kijk je gewoon lekker sesamstraat terwijl je meisje/vriend/whatever ff die spuit erin joekelt.........spuiten=LEKKA :P

hoe voelt dat, door je vriendin gepenetreerd worden?

Ik zou me in mn kakker gepakt voelen...

Terug
Naar boven