Fitness Seller

winstrol of Boldenone

Ligt eraan wat je ermee wilt, voor hoe lang, waarmee je stacked, pfff.....AAS-vragen zijn al snel incompleet. En dus te vaag om een duidelijk antwoord te kunnen geven.

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon de vraag was wat het meeste voor hardheid zorgt. Snap niet waarvoor je moeten weten wat je er mee stacked en hoe lang je t gebruikt. Wat ik er mee wil is toch duidelijk, droog trainen.

Maar ja, voor alle duidelijkheid dan maar weer mijn kuur:
Week 1 t/m 5 Test enanthaat 500 mg per week
Week 6 t/m 13 Test propionaat 100 mg EOD
Week 6 t/m 13 Winstrol 50 mg ED(1ste 11 dagen depot, waren nog over )
week 6 t/m 13 Trenbolone 75 eod
Week 1,2,5,6,9,10,(11)Helios oraal

Week 9-14: 500 iu HCG om de 5 dagen
Week 16: 40 mg. nolvadex + 150 mg clomid
Week 17: 40 mg. nolvadex + 150 mg clomid
Week 18: 20 mg. nolvadex
Week 19: 20 mg. nolvadex:

Zie ik daar Clomid EN Nolvadex? ;)

marcos zei:
Gewoon de vraag was wat het meeste voor hardheid zorgt. Snap niet waarvoor je moeten weten wat je er mee stacked en hoe lang je t gebruikt. Wat ik er mee wil is toch duidelijk, droog trainen.

Maar ja, voor alle duidelijkheid dan maar weer mijn kuur:
Week 1 t/m 5 Test enanthaat 500 mg per week
Week 6 t/m 13 Test propionaat 100 mg EOD
Week 6 t/m 13 Winstrol 50 mg ED(1ste 11 dagen depot, waren nog over )
week 6 t/m 13 Trenbolone 75 eod
Week 1,2,5,6,9,10,(11)Helios oraal

Week 9-14: 500 iu HCG om de 5 dagen
Week 16: 40 mg. nolvadex + 150 mg clomid
Week 17: 40 mg. nolvadex + 150 mg clomid
Week 18: 20 mg. nolvadex
Week 19: 20 mg. nolvadex:

Zou je kuur zo houden en met een goeie voeding zal het zeker wel lukken.
Kan eventueel T3 met clen er bij nemen , maarja dan moet je wel weten waar je mee bezig bent.

Succes.

adrbeest zei:
Zou je kuur zo houden en met een goeie voeding zal het zeker wel lukken.
Kan eventueel T3 met clen er bij nemen , maarja dan moet je wel weten waar je mee bezig bent.

Succes.

helios zit al clen in. clen + yominine hcl geloof ik

"Gewoon de vraag was wat het meeste voor hardheid zorgt. Snap niet waarvoor je moeten weten wat je er mee stacked en hoe lang je t gebruikt. Wat ik er mee wil is toch duidelijk, droog trainen."

Als je dat niet snapt dan ben je nog niet zover.
Is niet erg maar laat een ander dan jou helpen, en geef hem zonder te snauwen de gevraagde informatie.

Kijk eens, nu wordt er een hoop duidelijk want je gebruikt er óók Tren naast.
Maar goed, aangezien je duidelijk genoeg was vond je, zal ik het hierbij laten.

• Topic Starter Topic Starter
sorry was niet de bedoeling om je kwaad te maken

Wat ik in ieder geval niet snap is waarom je geen frontload zet met de korte testesthers en daarna overstapt op de enanthaat. En als je dan toch test prop en tren naast elkaar gebruikt aan het eind, waarom zou je dan nog winstrol nodig hebben.

En om dan eventueel boldenone tot aan het eind te gebruiken heeft ook niet zoveel zin omdat je dan weer met een overbruggingsperiode zit van twee weken voordat je met de nakuur kan beginnen. Dus dat heeft zeker geen zin. Ook de helios gedurende je kuur ben ik geen voorstander van. Dus idd nog maar eens goed gaan lezen en je laten informeren, dan ga je eea vanzelf logischer opbouwen.

DBC01 zal niet kwaad zijn, slechts een beetje opgefokt omdat je meer uit een kuur kan halen met deze middelen als je er een beetje meer kennis in stopt. En dat zien we nogal eens zo tegen de zomer......zelfs de mods worden daar wat ongenuanceerder van.

Terug
Naar boven