AndroidHealthClinic

Winstrol only kuurtje

Crisis

Dutch Bodybuilder
10 media-items
Waardering
11
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
hallo bb'ers ik heb na 4 jaar trainen(2 jaar serieus met voeding) besloten om eindelijk is met een kuurtje te gaan beginnen en heb besloten om winstrol te gaan proberen met als nakuur nolvadex(orale) ik sta al behoorlijk droog(10%) maar het lukt maar niet om hier onder te komen ik wil namelijk in kracht toenemen wat droger en hardere spieren te krijgen, extreme massa wil ik ook niet gainen daarom heb ik ook voor deze kuur gekozen

stats:
179cm
84kg
10% vp

ziet er als volgt uit:

week 1-6: 50mg winstrol pd.( 20 sochtends en 30 voor het trainen)
week 7-8: nolva 20mg pd. (voor het slapen)

supps:
2x pd: whey 40gr
3x pd: visolie tabs ( om het cholesterol beetje bij te houden )

hierbij heb ik ook in me voedingsschemaalle zuivel eruit gehaald en brood ook ( neem alleen bij de brinta 250ml magere melk ) 4 liter water per dag

heeft iemand nog tips? ik ga 25 juni beginnen en maak hier ook een logje van

dat je niet onder de 10% komt ligt aan je voeding en (te weinig) cardio.

met injects ga je meer gainen maar je wil denk ik per se winstrol doen.

je kuurvoorstel is prima. maak er maar 6x per dag visolie van kan geen kwaad.

zorg ervoor dat je voeding-en trainingsschema goed zit voor je begint met kuren.

Ik zit ook in een Winstrol cycle, weliswaar niet only, maar wel met dezelfde doelstellingen. Ik sta 5 ochtenden per week tussen 1e en 2e maaltijd een uur op de band. 15% incline 3mile/hr. Dan verbrand je wel vet. trainen doe ik dan einde middag. Eventueel kan je 'savonds je carb intake beperken.

Weet niet hoe de rest van je voeding eruit ziet maar probeer zoveel mogelijk proteine uit normaal eten te halen en niet alleen maar shakes (Ik zeg dus niet dat je geen shakes moet nemen)

• Topic Starter Topic Starter
ik zal even me voedingsschema plaatsen voor me kuur.

7 uur:
50gr brinta
250ml magere melk
frambozen

9 uur:
2 meergranen boterhammen kipfilet/kalkoenfilet 60/80 gr

12 uur:

2 meergranen boterhammen kipfilet/kalkoenfilet 60/80 gr

2 uur:
75gr zilvervliesrijst
brocolli ( weet niet hoeveel zijn paar teentjes )
100gr tonijn (waterbasis)

5 uur:
150gr aardappels
groenten 200gr
tonijn/zalm/kipfilet 150 gr

7 uur: training

9 uur: cashenoten ongezout/ tonijn op waterbasis voor het slapen gaan

verder neem ik alleen sochtends een shake en na het trainen en oke dan neem ik 6x pd visolie tabs, eventueel na het trainen stuk fruit voor snelle suikers of kan ik dit weglaten? probeer de caseine zoveel mogelijk te vermijden.. en zal ik eventueel glucosamine er aan toevoegen of is dit niet aan te raden?

Nakuur zou ik wel 4 weken doen. Minder als vier weken heeft volgens mij geen zin.

• Topic Starter Topic Starter
jaa i know maar ik doe het alleen voor een sneller herstel ik heb dit precies uitgerekend voordat ik op vakantie ga, en ik heb geen zin om 2 weken van me vakantie door te gaan snap je

Nou ik hoop dat je geen honger krijgt, ik cut maar eet denk het dubbele. Voeg in iedergeval iets van eieren toe.
Glucosamine kan je nemen maar dat duurt even voordat het werkt. Week of twee.

Je kan maar beter wat meer gaan eten, je krijgt vanzelf wel flinke trek met dat spul

Terug
Naar boven