MuscleMeat

Winstrol only

tonymontana22

Cool Novice
Waardering
3
Heey
Zit eraan te denken om me 1ste kuurtje te gaan doen..zat aan winstrol orals te denken..wil iig nog niet spuiten..misschien in een volgende kuur..
Me stats zijn nu:186cm 93kg 15%vetp.
Toen ik een jaar of 4/5 geleden begon woog ik nog 67kg..zonder grammetje vet dan en helemaal geen verstand van t eten enzo;)
Hoop met winstrol only wat droger te worden en tog aantal kg te pakken..en wat krachtwinst is ook leuk natuurlijk;)
Of raden jullie me tog iets anders van de orals aan?
groeten

Laatst bewerkt door een moderator:
Tony, merken mag je niet noemen en een winstrol only kuurtje wordt wel eens vaker gedaan.
Succes

Bang om te prikken?

pak 'n test only...eventueel weekje of 6 winny erbij...ga je veel meer aan hebben...
Winny only heb je 'n maandje plezier van en dan is alles weg...

• Topic Starter Topic Starter
hoef niet meteen veel aan spieren aan te komen..een paar kg is al goed en iets droger..wil naalden ook nog x uitproberen alleen om te beginnen heb ik voor orals gekozen..

Voor een paar kg en iets droger hoef je niet naar de AAS te grijpen. Zou dan even je trainings- en voedingsschema bekijken.

• Topic Starter Topic Starter
Wil t tog gaan doen..blijf ook beetje hangen met kracht..

Wtf is het met al die winstrol kuurtjes de laatste tijd hier op DBB :s

Wtf is het met al die winstrol kuurtjes de laatste tijd hier op DBB :s

Normaal gesproken begon dat pas rond april/mei zodra de eerste echte zonnestralen er waren en mensen hun dikke pens in de spiegel van de badkamer eens bekeken terwijl ze in hun fantasie al op het strand lagen.
Ze beginnen er steeds vroeger mee.

Terug
Naar boven