XXL Nutrition

Winstrol samen met B12

A40

Cool Novice
Waardering
0
Hey gaste,

Klein vraagje zou het aan te raden zijn om mijn winstrol inject samen met B12 in de spuit te trekken en dan in 1 keer te injecteren. Ik voel me namelijk een speldenkussen. Of zou dit gekke reacties teweeg kunnen brengen?

MVG A40.

Ik weet niet welke B12 je hebt, maar je kan je winstrol beter zo diep mogelijk zetten.

Lekker diep ja!

Dat kan ja, B12 moet/kan ook gewoon IM gezet worden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb B12 van sterop en zet deze altijd IM en men Winstrol ook maar zet tot nu toe 1sprik met B12 en 1 met Winstrol, maar vroeg me af of ik ze niet in 1 spuit samen mocht mengen en dan 1 prik met de 2 producten gemengd zetten om zo een prik minder te hebben.
Volgens jullie dus geen probleem?

MVG A40.

Af te raden omdat er nooit studies gedaan zijn om na te gaan hoe beide producten met elkaar "reageren" (compatibiliteitsstudies) en mogelijk afbraakprodukten geven die toxisch kunnen zijn.

het is wel beide op waterbasis toch?

Waarom injecteer je die B12 niet gewoon met een slin-naaldje in je quads of schouders... Het kan maar zo simpel (en pijnloos) zijn! B12 kun je IM, SC en zelfs IV zetten, dus maakt totaal niet uit waar en met welke naald, je moet zelfs niet aspireren.

Dit is geen garantie. Hoewel de kans misschien groot is dat het geen problemen oplevert, lijkt het me onwaarschijnlijk dat je een dokter of apotheker vindt die je dit zou aanbevelen.

Het kan theoretisch nl. zowel de werkzaamheid als de veiligheid negatief beinvloeden, afhankelijk van hoe de verschillende componenten in beide produkten interageren en/of de opname van de actieve stoffen door het lichaam beinvloeden.

Terug
Naar boven