XXL Nutrition

Winstrol samen met sust ???

A40

Cool Novice
Waardering
0
Yoo gasten,

Ik wou eigenlijk een kuur starten winstrol met d-bol maar dat bleek geen goede combinatie volgens enkele op het forum vandaar volgende voorstel.

Winstrol depot om de 48u, denk dat dit wel goed zit?
Op de dagen dat ik geen winstrol zet is het dan aan te raden daar de sust te zetten ook 1ml of zou ik het beter anders gaan doen?
Waarom ik winny, sust of methandienone wil nemen is simpel heb deze nog voor hande en zou deze eerst willen gebruiken alvorens nieuw te gaan inkopen.

Hoop dat jullie me hier ff kunnen in helpen.

Gegroet Tim.

• Topic Starter Topic Starter
Heb gelezen dat er vaak 2x per week sust word gebruikt maar wat is dan de dosering per keer?

Ok ik denk dak er ben.

Om de dag 50mg Winstrol depot 1ml
en 2x per week 125mg sust of zou 250mg beter zijn.

Tog graag ff jullie mening als het mogelijk is.
Groet Tim.

is goed,sust kan beide, 2x 125 of 2x 250

Samen starten of sust starten en pas later winny bij voegen indien ja na hoelang.
Hoelang zou ik deze kuur best laten duren ?

hoe lang wil je kuren? ik zou de sust op 500 pakken, dus 2x250 in de week

Ik had gedacht aan een week of 6 of is dat niet lang genoeg ?

dan zou ik winstrol samen beginnen met de sust, allebij 6 weken is goed of je zou eventueel 1 of 2 weken vroeger met de sust beginnen en hoe ziet je nakuur eruit?

Dacht dat bij deze kuur een nakuur niet echt zo belangrijk was, of heb ik het mis ?

Ben 30j train reeds 10jaar ben momenteel 1.78m bij 99kg vp 12% heb reeds een kuurtje gehad van sust ééntje d-bol en ééntje met winny en heb nog nooit nagekuurd wou nu ff een combinatie maken om naar de volgende level te gaan. Weet echt ni anneer ik er dan wel aan toe ben volgens jou? Heb inderdaad niet veel ervaring in nakuren en hoopte hier wat te leren dat is tog de bedoeling van het forum dacht ik?

Groet Tim.

Waarom moet je je inlezen? Omdat de uitleg hier al allemaal voorhande is ;)
Speciaal voor jou uit de stickies: (Anabolen)

Voorbeeld-schema nakuur:

Week 1 tot en met 4

Elke dag zowel 50mg Clomid als 20 mg Nolvadex.

NB: sommige mensen "frontloaden" Clomid in de eerste week na een zware kuur. Voorbeeld: 300 mg dag 1, 150 mg dag 2, 100 mg op dag 3 en vervolgens hoeveelheden van 50mg per dag. Clomid kan bij een deel van de gebruikers echter flinke bijwerkingen veroorzaken.

Wanneer de nakuur beginnen?

De start van de nakuur wordt bepaald door de AAS met de langste ester. Het AAS-nivo in het bloed moet namelijk ver genoeg gedaald zijn wil een nakuur zin hebben. Bij teveel externe AAS blijft je eigen testosteronproductie namelijk onderdrukt ook al gebruik je de combi Clomid/Nolvadex.

Ben 30j train reeds 10jaar ben momenteel 1.78m bij 99kg vp 12% heb reeds een kuurtje gehad van sust ééntje dianabol en ééntje met winny en heb nog nooit nagekuurd wou nu ff een combinatie maken om naar de volgende level te gaan. Weet echt ni anneer ik er dan wel aan toe ben volgens jou? Heb inderdaad niet veel ervaring in nakuren en hoopte hier wat te leren dat is tog de bedoeling van het forum dacht ik?

Groet Tim.

dan zou ik beginnen met de stickies te lezen, had je dat gelezen dan zou je moeten weten dat nakuren zeker noodzakelijk is bij een kuur met sust en winny. een nakuur helpt je om je eigen testproductie terug op gang te brengen en daar hangt grotendeels het behoud van je gewonnen spiermassa bij. zonder nakuur kan het meer dan 6 maanden duren voor je eigen zaakje terug zijn eigen werk doet dus nakuur is echt heel belangrijk. je kan nakuren met nolvadex en of clomid. ik zou zeggen gebruik de komende weken eens goed om je hier in te lezen en het is niet omdat je al 10 jaar trainervaring hebt dat je een goede kuurervaring hebt.

Is de kuur die ik wil gaan doen dan zo zwaar, ik dacht dat dit een redelijk lichte kuur was en daarom een nakuur niet de regel was.

Zonder de sust zou ik nog zeggen van ok ... maar je legt je hele hormoonproductie
lam met deze 2 producten. Dus nakuren !

maar om het simpel te zeggen: (en dit gewoon met search en copy paste)

nakuur na twee weken (na laatste shot) => Nolvadex
2weken : 40mg per dag (4x10mg/dag)
2weken : 20mg per dag (2x10mg/dag)

Weet dat ik nog een nieuweling ben in het kuren daarom dat ik hier raad kom vragen.
In ieder geval reeds bedankt voor de goede raad ga me zeker wat verdiepen in dat nakuren.

Is de kuur die ik wil gaan doen dan zo zwaar, ik dacht dat dit een redelijk lichte kuur was en daarom een nakuur niet de regel was.

of het een lichte kuur is of een zware na 3 weken ligt je eigen test productie plat. dus altijd nakuren. lees de stickies staat er allemaal in ;) zo makkelijk hebben ze het gemaakt voor ons :D

Weet dat ik nog een nieuweling ben in het kuren daarom dat ik hier raad kom vragen.
In ieder geval reeds bedankt voor de goede raad ga me zeker wat verdiepen in dat nakuren.

Zal ik zeker doen als ik jouw was, als je de volgende 10 trainingsjaren telkens een kuur zet wat iemand je zegt te doen ben je nog steeds onervaren over kuren.

Probeer zoveel mogelijk te weten te komen over de werking van Roids,
zeker over het geen je wilt gaan gebruiken.

Succes ;)

40mg nolva per dag is overkill,kijk ff in HRT sectie,daar staan een aantal goeie stukken over nolvadex als opstarter.
20 mg voor een week of 4 ed is meer dan voldoende

Terug
Naar boven