AndroidHealthClinic

Winstrol + test E

Mitta

Novice
Waardering
0
Yooo peepz, hier ff een vraagje wat betreft me kuurtje
Ben momenteel bezig met een winnie only (injects) van 6 weken, zit momenteel in week 3.
Is het nog mogelijk om bij te springen met test E , en hoelang zou ik er mee vervolgens verder moeten gaan?
Of zeggen jullie van maak deze eerst af, en als je opnieuw wilt gaan kuren dan pak je pas die test e?
+ Heb Nolvadex voor nakuur, wanneer starten na laatste inject?
De 1 zegt dit, de ander zegt dat, en las hier op het forum ook het een en ander maar hoor het graag nogmaals duidelijk voor dat ik het verkeerd ga gebruiken

Hoor het graag!

Laatst bewerkt:
Lange ester schiet volgens mij niet op wanneer je 6 weken kuurt en je al in de 3e week zit.
Eer test-e begint in te kicken ben je alweer een weekje of 4/5 verder.

Als je toch van plan bent om binnenkort weer te gaan kuren zou ik je kuur gewoon doortrekken en nu dus beginnen met 10 weken test enth.

Of nu (ultra)sust pakken en 2x per week spuiten, dat kickt wel veel sneller in. Nadeel is 2x zoveel moeten spuiten om stabiele test waarden te krijgen en mogelijk iets pijnlijker injecties (heb ik nog geen ervaring mee maar dat lees ik vaak)

Laatst bewerkt:
Of nu (ultra)sust pakken en 2x per week spuiten, dat kickt wel veel sneller in. Nadeel is 2x zoveel moeten spuiten om stabiele test waarden te krijgen en mogelijk iets pijnlijker injecties (heb ik nog geen ervaring mee maar dat lees ik vaak)

dan kan topicstarter net zo goed test prop zetten.

ik zou zelf meteen test erbij gaan zetten, dan heb je uiteindelijk een deftige kuur van 13 weken erop zitten. ipv een oral only van 6 weekjes. wel zorgen dat je goede nakuur klaar hebt liggen dan, want na een kuur met testosteron is dat zeker wel nodig.

Begin zsm met Sust 2x p/w prikken. voor week of 10, maak gewoon je vails leeg of het nu 9 weken of langer is maakt niet uit.

In sust zitten korte ook esters die je eerder merkt als alleen Enanthate.

Laatst bewerkt:
dan kan topicstarter net zo goed test prop zetten.

Prop zet je EOD en sust 2x per week. Zowel in prop als ultrasust zit 100mg/ml aan korte esters, maar in sust zit daarnaast ook 250mg/ml aan middellange en lange esters.

niet iedere suplier heeft ultrasust.

en zolang hij met winny kuurt, kan hij net zo goed test e nemen. Snap niet waarom je als het ware de test sneller in moet laten kicken, als er toch nog 3 weken winstrol loopt.

Maar dat is puur persoonlijk. Zelf zou ik dus gewoon test e zetten en de 2 weken inkicktijd voor lief nemen, het is namelijk niet zo dat er geen AAS in zn lichaam aanwezig is.

• Topic Starter Topic Starter
Haha oke oke, word nu een beetje in het diepe gegooid omdat de 1 dit zegt de ander dat.
Vriend van mij had het ook al over sust, omdat test e langere inkicktijd heeft
Maar heb gister ook zitten rekenen, kom net 2 spuiten te kort met me winstrol , dus ik ga van me 6 weken naar 8 weken verhogen, heb dan toch winstrol over dus kan dat dan net zo goed op spuiten...

Als ik nu met test e begin, hoelang zou ik minimaal moeten kuren? Want neem aan dat als ik nu 8 weken kuur, er geen 10 weken test achterkan plakken?
En de sides etc, iemand daar wat info over (erge of ppersoon verschillend)
Ga het morgen bestellen, dus als ik er over uit ben en iemand mij het beste kan aanraden wat voor mij nut heeft dan kan ik dat mooi bijbestellen
Iedereen alvast bedankt voor de reacties!

Je bent nu drie weken bezig, als je nu dus met test enth gaat beginnen 10 weken, kuur je 13 weken. Prima toch?

Ooh oke, legt het het hele systeeem plat of valt dat wel mee?
Heb nu nolva staan 100 tabs, hoelang zou ik moete nakuren(na deze 8 weken) en stel ik pak dan die test erbij(na 13 weken) hoelang zou ik dan moeten nakuren?

Heb nu nolva staan 100 tabs, hoelang zou ik moete nakuren(na deze 8 weken) en stel ik pak dan die test erbij(na 13 weken) hoelang zou ik dan moeten nakuren?

Persoonlijk zou ik in beide gevallen 4 weken nolva @20mg doen. Sommige kuren na winstrol niet na maar dat vind ik een slecht idee, ik zou na 8 weken winny dezelfde nakuur nemen. Kortom in beide gevallen heb je ruim voldoende nolva.

Los van de meerwaarde van test los je met winny en daarna nog test het cortisol probleem op. Nolva doet niks met dit probleem (Aromasin zou wel cortisol verlagen) De reden dat mensen op termijn weinig behouden van winny only is dat na je kuur het katabole hormoon cortisol gaat pieken in een periode met een lage eigen test productie. Test voorkomt de antikatabole werking van cortisol en na de 13 weken is die piek wel over.

Dat platleggen van je systeem, test en winny is vrij standaard. Deca of tren zou veel heftiger zijn voor je axis. Als je 4 weken nakuurt en dan 3 maandjes niet kuurt is er niet veel risico is mijn inschatting. De test zal niet veel extra risico met zich meebrengen tov winny only.

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------

Haha oke oke, word nu een beetje in het diepe gegooid omdat de 1 dit zegt de ander dat.
Vriend van mij had het ook al over sust, omdat test e langere inkicktijd heeft

Sust of test zijn details, sneller inkicken tov minder injecteren en minder pijnlijke injecties. Cruciaal is die keuze niet, beide kunnen prima.

Laatst bewerkt:
Ben het eens met Ymir.

Het blijft allebei test alleen verschil in esthers. Persoonlijk zou ik voor een ietwat snellere start voor de sus gaan.
2x in de week injecteren hoort daar wel bij uiteraard.
Uit ervaring kan ik zeggen dat de effecten (veel) sneller merkbaar zijn.

Gewoon nakuur op 4 weken @ 20mg.

Succes

Laatst bewerkt:
En als ik test doe, dan is de inject 1x pweek?
Spuit nu al eod, niet dat die ene spuit meer of minder dan uitmaakt maar heb dan het gevoel alsof ik helemaal lek geprikt word haha
Welke doseringen raden jullie aan op Sust en op Test?

ja, 1x per week zetten @ 500mg EW.

Geld ook voor sust?
Of is juist dan 250mg 2x in de week? Welke verdeling denk je trouwens dat het beste is voor me, ik ben nu eod ma/wo/vrij , dus zou dan op di/do test of sust moeten prikken...?

En wanneer na me laatste inject is het het beste om te starten met nakuur?

Laatst bewerkt:
Maa-Do 250-300mg. ligt aan welke sust je hebt. je bent over 3 weken toch klaar met de winny, dan hou je alleen de Maa-Do sust prikken. en het valt wel mee 1ml :D

je hebt je wel heel goed ingelezen:rolleyes:

je hebt je wel heel goed ingelezen:rolleyes:

Dat heb ik zeker;)
Vraag het hier nogmaals even na voor de "zekerheid"

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Maa-Do 250-300mg. ligt aan welke sust je hebt. je bent over 3 weken toch klaar met de winny, dan hou je alleen de Maa-Do sust prikken. en het valt wel mee 1ml :D

Ik heb me kuur verlengd naar 8 weken, had me iets misgerekend waardoor ik net 2 injects te kort kom dus plak er dan maar 2 weken bij aan.
Kan aan ultrasust en normale sust komen, dus nu even me beslissing maken of het toch test of sust word.

Terug
Naar boven