Originally posted by dbc01
Oops dit wordt een leuke discussie; Winstrol drinken!
Kan wel maar dan is het complete DEPOT-effect weg; het langzaam door de spier afgeven van de werkzame stof.
Winstrol bevat geen ester en dus gaat de afgifte niet erg beïnvloed worden, we spreken over uurtjes.
Of je nu tabs neemt of injects, elke dag blijft elke dag. En dat geeft ook het beste resultaat.
Als je Winstrol echt kon drinken zonder de speciale depot-werking te verliezen, had dat wel op de bijsluiter gestaan.
Wie Winstrol drinkt kiepert het meteen door de lever net als een tabletje.
Zonde dus, koop dan maar Win tabletjes!
Het hoeft niet op de bijsluiter te staan, want de producent maak er speciale tabs voor, die net dezelfde stof bevatten en op geen enkle vlak verschillen van de injects.
Als je tabs neemt kieper je net dezelfde hoeveelheid erdoor. Maakt absoluut geen verschil uit.
Nu, omdat ik zelf tegen het gebruik van tabs ben zal ik altijd voor het injecteren zijn, maar in bepaalde gevallen kan je winstrol perfect drinken.
Bijvoorbeeld als je deze net zoveel betaalt hebt als de tabs
Of: Als je de pijn van het injecteren echt wil vermijden en toch al tabs zou gebruiken.
Gewoon de wintrol opzuigen in een spuit, goed schudden tot alles goed verdeelt is en vervolgens de naald eraf halen en leeg spuiten in je mond.
Drinken en naspoelen met water.
Als je tabs kan nemen, dan kan je drinken ook, hangt er maar net vanaf welk doel en onder welke omstandigheden je zit.
Maar zelf zou ik altijd injecteren, gewoon omdat ik geen bang heb van pijn, zeker niet als het "gezonde pijn" is.