MuscleMeat

winstrol?

von diesel

Cool Novice
Waardering
0
hey ,

waar stack je de winny het best elke andre dag , weet uit het verleden dat ik veel last van had wanneer ik het in men schouder deed en ik deed het zelfs niet eod? en welke naald gebruik ik hier het beste voor ik weet dat het dat kleine naaldje is maar weet de size niet om te bestellen in de apotheker.

en is het mogelijk dat ik de winny in men kuur van week 6/9 eod zet en stop gelijk dezelfde week als men sust of moet ik 1 week langer zetten als men sust?

thank's

hey ,

waar stack je de winny het best elke andre dag , weet uit het verleden dat ik veel last van had wanneer ik het in men schouder deed en ik deed het zelfs niet eod? en welke naald gebruik ik hier het beste voor ik weet dat het dat kleine naaldje is maar weet de size niet om te bestellen in de apotheker.

en is het mogelijk dat ik de winny in men kuur van week 6/9 eod zet en stop gelijk dezelfde week als men sust of moet ik 1 week langer zetten als men sust?

thank's

als je zo'n last van de inject versie hebt waarom neem je dan net gewoon tabs?

voor in de schouders best een naald van 25mm lang en 0,04mm dik
je kan het ook in je bil injecteren met naald 30mm 0.06 of 40mm 0,08

sommige trekken de winny een week langer door of 2 weken langer tot de nakuur

ik zelf zet men laatste samen met men laatste test schot
en start 2 weken later men nakuur

• Topic Starter Topic Starter
ok dan ik ook vanaf week 5 al beginnen tot week 9 ga zeker maandag beginnen want heb het al 2 weken uitgesteld dus 5 weken winny dan.

kan ik eventueel ook 1 keer in de schouder links rechts en 1 keer in de bil links recht afwisselend is dat oke? ( eod natuurlijk he verschillend dus in 1 week heb ik dan op elke plaats 1 keer gezet )

• Topic Starter Topic Starter
met last bedoel ik zo een stijve arm enz..;)

Terug
Naar boven