XXL Nutrition

Winstrol

da ricco

Freaky Titan
Elite Member
Waardering
13
iemand enige verklaring voor dit:

"Stevige winsten worden nooit echt gemaakt bij gebruik van stanozolol (het is een zwak androgeen want het heeft geen 3-keto groep, die nodig is voor androgene binding)"

"Winny is ook nogal effectief in het bevorderen van de spierkracht, omdat het zeer goed bindt op de androgeenreceptor"

??? kan iemand dit verduidelijken?

uit DBB WIKI over Winstrol.

wat bedoel je met "stevige winsten" ? winny bevorderd de kracht en kan je goed mee droog trainen maar om te gaan bulken...

De 3-keto groep is 'n 'vereiste' voor 'n androgene binding (in ieder geval 'n sterke androgene binding). Echter is het binden aan de receptor niet 'n specifiek 'het past of het past niet' interactie. De receptor kan in geringe mate worden 'omgevormd', zodat deze wel bindt. Dit laat winstrol toe door de 2,3-pyrazol groep. Je hebt echter wel 'n lagere affiniteit.

Houd er rekening mee dat affiniteit nog niet de anabole potentie bepaalt, affiniteit is niet altijd een goede marker voor de transcriptionele reactie. Verder zijn er nog tal andere factoren, zo wordt DHT bijv. vrij snel afgebroken in spierweefsel door de verantwoordelijke enzymen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
De 3-keto groep is 'n 'vereiste' voor 'n androgene binding (in ieder geval 'n sterke androgene binding). Echter is het binden aan de receptor niet 'n specifiek 'het past of het past niet' interactie. De receptor kan in geringe mate worden 'omgevormd', zodat deze wel bindt. Dit laat winstrol toe door de 2,3-pyrazol groep. Je hebt echter wel 'n lagere affiniteit.

Houd er rekening mee dat affiniteit nog niet de anabole potentie bepaalt, affiniteit is niet altijd een goede marker voor de transcriptionele reactie. Verder zijn er nog tal andere factoren, zo wordt DHT bijv. vrij snel afgebroken in spierweefsel door de verantwoordelijke enzymen.

duidelijk antwoord bro!!

zo'n antwoorden zijn tenminste duidelijk en getuigt van echte kennis op biochemisch en moleculair vlak. Zou met u wel eens een goed gesprek willen hebben over deze materie ;)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 09:10 ----------

wat bedoel je met "stevige winsten" ? winny bevorderd de kracht en kan je goed mee droog trainen maar om te gaan bulken...

ik bedoel niets alex, dat zijn citaten over winstrol uit de DBB WIKI.

en op het eerste zicht leken mij die tegenstrijdig...

ik dank je voor je reactie uiteraard maar dat winstrol de kracht bevorderd en lean gains mee maakt weet iedereen die AAS gebruikt (hoop ik)...

maar dit was mijn vraag niet.

uit die twee citaten blijkt een tegenstrijdigheid, vandaar mijn topic...

Als je het interessant vindt zou je wat kunnen lezen over kernreceptoren da ricco. Nuclear receptor in het Engels, kom je betere teksten tegen doorgaans.

Terug
Naar boven