AndroidHealthClinic

Winstrol

Avio Nova

Cool Novice
Waardering
15
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Ik wil beginnen met Winstrol, ik ben een strict dieet aan het volgen waar mee ik 4 maanden bezig ga zijn ik ben op dit moment bezig met Cutten, en ik wil hierbij winstrol gebruiken! ik kom van ver af! woog 129 waarbij ik heel dik was toen afgevallen naar 75 kg, en nu ben ik 106kg met 81,3 spiermassa wat de vetprecentage weegschaal me verteld,

JA ik heb heel veel gelezen over anabolen in het algemeen

no trollz plz.

Laatst bewerkt:
Dan heb je vast ook de regels gelezen....

Heb je je vet ook laten meten door iemand?
Je bent weer aardig vet aangekomen na die 75 kg ?

• Topic Starter Topic Starter
Dan heb je vast ook de regels gelezen....

Heb je je vet ook laten meten door iemand?
Je bent weer aardig vet aangekomen na die 75 kg ?
ja zeker maar ook heel veel kwa kracht toen ik 75 kg woog was ik nog niet begonnen met spieren ik deed die tijd alleen maar cardio om af te vallen, toen pas begonnen met kracht ik had helemaal geen kracht of spieren.
en ben ik regels aan het verbreken zoja? moet ik mijn thread aanpassen? wat ik weg moet laten

Je mag hier niet naar handel/bronnen vragen.

Laat je vetpercentage eens goed meten en niet door een weegschaal.
Wat is je doet met die winstrol?

Je mag hier niet naar handel/bronnen vragen.

Laat je vetpercentage eens goed meten en niet door een weegschaal.
Wat is je doet met die winstrol?
heb het bijgewerkt en ja ik zal dat maandag gelijk even laten meten! verschilt het dan zoveel? die weegschaal heet tranita ofzo en kost best wel duur ong 1000 eutjes

MIjn doel is om droger te worden en tegelijk tijd meer aan spiermassa aankomen/toename aan kracht

Laatst bewerkt:
Ga je nu 4 maanden dieet volgen of heb je al gevolgd?

Ik weet niet hoe lang je nu traint maar ik gok dat dat nog niet zo lang is?

Ga je nu 4 maanden dieet volgen of heb je al gevolgd?

Ik weet niet hoe lang je nu traint maar ik gok dat dat nog niet zo lang is?
Ik train nu al 2 jaar en half, en ik volg al 1 week mijn dieet en ja ik ga die 4 maanden volgen 2 jaar en half getraint en met kracht ben ik zeker goed vooruit gegaan vergeleken eerst.

Waarom wil je winny gebruiken en wat denk je er mee te bereiken?

Waarom wil je winny gebruiken en wat denk je er mee te bereiken?
wat ik denk ermee te bereiken met deze strict voedingschema die ik heb en aankomen van spiermassa en tegelijke tijd me vetprecentage lager krijgen uiteindelijk wil ik onder 10 zitten, en natuurlijk meer kracht

wat ik denk ermee te bereiken met deze strict voedingschema die ik heb en aankomen van spiermassa en tegelijke tijd me vetprecentage lager krijgen uiteindelijk wil ik onder 10 zitten, en natuurlijk meer kracht

Ik zou geen winny pakken als ik jou was.

Als ik ff heel simpel reken zit je volgens dat apparaat op 20% vet.
Kan makkelijk met voeding lager komen

Ik zou eerst nog wat vet kwijt zien te raken zonder winstrol.
Nogal zonde om winstrol te gebruiken om vet weg te werken terwijl je een boven gemiddeld vetpercentage hebt wat super makkelijk zonder drugs te weg te halen is.
Daarnaast is winstrol niet het middel wat zowel spieropbouw als vetverbranding gaat veroorzaken, en al helemaal niet in de maten waarin jij het volgens mij verwacht.
Je kiest 1 van de 2.. spieropbouw of vetverbranding.
Als je beiden wil tegelijk, dan zal je veel zwaardere kuurtjes moeten nemen...
Je wil wss winstrol omdat je bang bent voor injecteren.
Winstrol heeft de meeste merkbare negatieve effecten van alle anabolen die ik ken (voor sommigen is tren erger).
Gewrichtspijnen en krampen, haar uitval...
Daarnaast gebruiken mensen winstrol voornamelijk voor het visuele effect (ronde harde schouders en overall een hardere drogere look), maar die effecten zijn na het gebruik binnen 2 weken weer weg.
Ook zal je die effecten nooit zien op een vetpercentage boven de 12%...
Je zal maximaal moeten rekenen op 2kg spier winst, OF 5% vet er af.
Ga je serieus daarvoor drugs gebruiken die zoveel negatieve effecten heeft?
Ik zou door cutten naar minstens 14% en vanaf dan gewoon een test only kuurtje nemen als je dan nog wil kuren (en dan dat ook om te cutten! bulken op 14% slaat nergens op, al helemaal niet met anabolen).

Ik zou eerst nog wat vet kwijt zien te raken zonder winstrol.
Nogal zonde om winstrol te gebruiken om vet weg te werken terwijl je een boven gemiddeld vetpercentage hebt wat super makkelijk zonder drugs te weg te halen is.
Daarnaast is winstrol niet het middel wat zowel spieropbouw als vetverbranding gaat veroorzaken, en al helemaal niet in de maten waarin jij het volgens mij verwacht.
Je kiest 1 van de 2.. spieropbouw of vetverbranding.
Als je beiden wil tegelijk, dan zal je veel zwaardere kuurtjes moeten nemen...
Je wil wss winstrol omdat je bang bent voor injecteren.
Winstrol heeft de meeste merkbare negatieve effecten van alle anabolen die ik ken (voor sommigen is tren erger).
Gewrichtspijnen en krampen, haar uitval...
Daarnaast gebruiken mensen winstrol voornamelijk voor het visuele effect (ronde harde schouders en overall een hardere drogere look), maar die effecten zijn na het gebruik binnen 2 weken weer weg.
Ook zal je die effecten nooit zien op een vetpercentage boven de 12%...
Je zal maximaal moeten rekenen op 2kg spier winst, OF 5% vet er af.
Ga je serieus daarvoor drugs gebruiken die zoveel negatieve effecten heeft?
Ik zou door cutten naar minstens 14% en vanaf dan gewoon een test only kuurtje nemen als je dan nog wil kuren (en dan dat ook om te cutten! bulken op 14% slaat nergens op, al helemaal niet met anabolen).
je hebt gelijk ik ga eerst aan mijn vetprecentage werken dan kijken wat voort kuurtje ik zouu kunnen nemen

Dan moet je tren nemen en geen winny..

Vergeet het maar.

En inderdaad: laat eerst ff je vet% meten door een 4 punts meting.

Terug
Naar boven