MuscleMeat

winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waardering
0
hallo, ik heb een tijd lang in de forum as een beetje hier en daar wat kennis opgepikt. En ik heb een vraag, ik wil binnenkort een winstrol only kuur gaan beginnen van 6 weken.
Nu wil ik alleen weten of als je wintrol depot drinkt of spuit, het dan even slecht is voor je lever?

ik weet dat wanneer je het drinkt, het minder effectief is.
graag alleen reakties waar ik wat aan heb.:cool:

mijn stats zijn:
1.87, 85 kilo, 29 jaar oud, 7 jaar naturel

Bij een orale inname passeert het middel meer dan 1x door je lever waardoor het schadelijker is.

10. Ik heb vernomen dat je injecteerbare Winstrol / D-bol kan drinken. Is dit waar? Zijn de resultaten hetzelfde?

Deze vraag zijn we ECHT beu gehoord. Winstrol (stanozolol) en D-bol (methandrostenolone) zijn beiden 17-alpha-gealkyleerde steroïden. 17-alpha-alkylatie is een structurele aanpassing die toelaat om de steroïde te beschermen tegen de afbraak in de lever en deze zo oraal opneembaar te maken. Dus JA, deze steroïden kunnen oraal genomen worden.

Nota 1 : De efficiëntie van deze methode is gelijk aan het nemen van winstrol of d-bol tabletten of andere preparaties. Normaalgezien is dit 75-80% van de efficiëntie welke je zou hebben bij injectie. De meesten zijn bereid om dit 1/5 verlies aan winst te accepteren of nemen 1/5 meer van het product om het verlies te compenseren omdat het oraal gebruik nog steeds gemakkelijker is dan dagelijkse injecties.

Nota 2 : Deze producten zijn toxisch voor de lever. Wanneer ze geïnjecteerd worden, passeren ze de lever slechts éénmalig, en zijn dus minder toxisch. Wanneer ze geslikt worden, kan je ze best maximaal 6 weken gebruiken en er dan afblijven voor 14 weken. Dit gaat op voor alle 17AA steroïden.

Nota 3 : Niet alle injecteerbare steroïden kunnen oraal genomen worden, alleen 17AA steroïden (D-bol, Winstrol, Anavar, Anadrol) en 1-gemethyleerde stoffen (Proviron en Primobolan). Andere injecteerbare steroïden behouden slechts 4-6% van hun injecteerbare capaciteit.

staat gewoon is de as sectie je antwoord

Het blijft slecht voor de lever. Enige gezonde manier van winstrol is het kopen en er naar kijken.

Ik zou 1-6 weken 40mg nemen. Vervolgens wel nakuren. Zover ik weet is het drinken van winny best onvoordelig, daar je het geloof ik voor de helft maar opneemt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven