MuscleMeat

Winstrol

mmoT

Novice
Waardering
0
Heeft er iemand ervaring met de winnytabs van EPL??? Zijn deze goed als only te gebruiken??
En kan iemand mij ook vertellen waarom dianaboltabs only niet een goede keus is om te doen, velen raden het af maar kan dat namelijk nergens terug vinden waarom niet te doen.. Thanks!!!

Ik heb zelf dianaboltabs gebruikt en je komt hier wel van bij maar je moet dit toch in combinatie gebruiken omwille van t feit dat je je resultaten niet gaat behouden van dianabol alleen.

Van Dbol only kom je goed aan, alleen is het vrij moeilijk vasthouden zoveel vocht natuurlijk. De sides zijn ook niet misselijk. Daarom zou ik eerder als starter een Winstrol tabs kuurtje doen. En de EPL tabs zijn prima.

als je perse voor een "oral only" kuurtje wilt gaan dan zou ik voor een anavar kuur gaan, of anders gewoon lekker een beetje test erbij :D en echt knallen.

als je het doet, doe het dan goed.

-rodge

Anavar is duur in gebruik, levert wat krachtwinst op en dan heb je het wel gehad. Voordeliger is Winstrol dus zeker wel, en je bouwt er nog wat leuks mee op.

anavar is een super middel als je kracht uithouding zoekt .

Verder geloof ik mg/mg ook iets meer in winstrol kwa gains .

winny is nogal hard met sides imo.

-rodge

Oh so hard....:rolleyes: Wie last heeft van harde sides met Winny kan het beter bij Roosvicee houden. Van Anavar krijg je geen spiermassa, en dat is wat de meesten willen. Anavar is bij uitstek een vrouwen-AAS en wordt weleens pre-contest door heren gebruikt en door piepels die niet zo goed tegen test kunnen.

Oh so hard....:rolleyes: Wie last heeft van harde sides met Winny kan het beter bij Roosvicee houden. Van Anavar krijg je geen spiermassa, en dat is wat de meesten willen. Anavar is bij uitstek een vrouwen-AAS en wordt weleens pre-contest door heren gebruikt en door piepels die niet zo goed tegen test kunnen.

Winny en veel sides is voor mij ook nieuw.

K dacht ook dat Winstrol een van de "veiligere" aas was.:dunno:

Terug
Naar boven