XXL Nutrition

winstron hoe en wat?

remja

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
hallo mensen,
ik heb een paar vraagen over winstron, welk merk is het beste(Zambon?)
en als ik dan nolvadex doe als na kuur, is dat dan goed of zijn er andere merken of dingen die ik nog moet weeten?[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Winstrol_Depot_Zambon_Spain_.jpg

Je moet weten dat je te jong bent om aan je hormoonhuishouding te zitten prutsen en ook te jong om op DBB advies hierover te vragen. Slotje?

Bron: http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/gezond-238740/
hahah dus ik sport 1/5 uur en praat in de rust, ik snap warom julie zo snel klaar zijn julie hebben ook niemand om tegen te praaten, durf te wedden dat de gene die op mijn berichtjes reageert weer zoon domme spuiter is. die niks is zonder zijn dope is, en 1uurtje pak ik de spieren die ik die dag train .half uur rennen en buik. ik weet niet hoe julie trainen maar als ik 40min train heb ik het idee dat ik niks gedaan heb, ieders zijn ding de 1 wil wat berijken en de ander is met een 40min weer thuis.

Epic :hamer: zo r*tard kom ik ze echt zelden tegen! Los van je verschrikkelijke spelfouten heb je een attitude om van te kotsen blijkt uit meerdere post. Werk daaraan want met een dergelijke houding gaat niemand tijd en moeite aan je besteden.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
te jong? heel veel jongens van mijn leeftijd doen het maar dan testo-deca das nog zwaarder ja, wat is het risico als ik het nu zal doen ?

te jong? heel veel jongens van mijn leeftijd doen het maar dan "testosteron">testo-"deca-durabolin">deca das nog zwaarder ja, wat is het risico als ik het nu zal doen ?

HHAhahaaaa het internet staat vol potentieele risico's ga je maar eens inlezen... EN hier op forum is aas onder 21verboden dus je zal geflamed worden ...

maar hoezo te jong ?

1) Hormonaal nog niet uit ontwikkeld en tijdens die ontwikkeling aan het hormonale systeem lopen prutsen is erg schadelijk omdat het de ontwikkeling ernstig verstoord.
2) simpel antwoord; te jong volgens het forum. <21 dan helaas pindakaas.
3)gezien je geflame in andere topics ben je een enorme puber, niet stabiel genoeg om een goede afweging te maken wat AS betreft.
4)je bent hypocriet, je noemt mensen die je helpen domme spuiters en stelt nu zelf een kuurtje met injects voor.

Tenslotte; http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/hier-geen-beginnersvragen-posten-aub-238185/ verkeerde sectie ook nog.

Laatst bewerkt:
1) Hormonaal nog niet uit ontwikkeld en tijdens die ontwikkeling aan het hormonale systeem lopen prutsen is erg schadelijk omdat het de ontwikkeling ernstig verstoord.
2) simpel antwoord; te jong volgens het forum. <21 dan helaas pindakaas.
3)gezien je geflame in andere topics ben je een enorme puber, niet stabiel genoeg om een goede afweging te maken wat AS betreft.
4)je bent hypocriet, je noemt mensen die je helpen domme spuiters en stelt nu zelf een kuurtje met injects voor.

Tenslotte; http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/hier-geen-beginnersvragen-posten-aub-238185/ verkeerde sectie ook nog.
oke ik wacht wel, julie zouden het wel weeten, maar al die jongens op de sportschool die krijgen later probleemen of zo,

oke ik wacht wel, julie zouden het wel weeten, maar al die jongens op de sportschool die krijgen later probleemen of zo,

JA zeker als ze blijven kuren! Wacht gewoon tot ruim na je 21-ste.

En AL die jongens? Het percentage jongeren aan de AS valt denk ik erg mee, het is denk ik niet zo dat al die gespierde jongens van 18-20 aan de AS zitten. Die trainen gewoon hard. En als ze het erover hebben dan is het zo opschepperig en duidelijk niet gehinderd door enige kennis van zaken dat ze ook gewoon maar wat roepen wat ze ergens gelezen of gehoord hebben.

Laatst bewerkt:
en geavanceerd dat dit is

waarom nu al kuren je stats zien er behoorlijk goed uit voor een 19-jarige. als ik u was zou ik nog een paar jaartjes goed naturel doortrainen en zien wat dat geeft.

oke bedankt, en ze doen het echt wel. dat is niet normaal, maja ik wacht er mee, bedankt

ja en omdat andere domme mensen onder de 21 as gebruiken moet jij het ook doen? geef het gewoon de tijd komt wel goed.

Navy, Maus?

JA zeker als ze blijven kuren! Wacht gewoon tot ruim na je 21-ste.

En AL die jongens? Het percentage jongeren aan de AS valt denk ik erg mee, het is denk ik niet zo dat al die gespierde jongens van 18-20 aan de AS zitten. Die trainen gewoon hard. En als ze het erover hebben dan is het zo opschepperig en duidelijk niet gehinderd door enige kennis van zaken dat ze ook gewoon maar wat roepen wat ze ergens gelezen of gehoord hebben.

Het zijn er wel een stuk meer dan je zou denken.

Het probleem is dat ze dan nog niet eens allemaal hard trainen. En als je dan als naturel je voeding in orde hebt en je 3-6x per week gaat afbeulen in de gym , denken de mensen meteen dat je aan de AAS zit.

Achjah :')

Terug
Naar boven