MuscleMeat

Winstron

Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
66kg
Vetpercentage
8%
Hallo beste lezers!

Ik ben een onderzoek gestart, het onderzoek gaat over winstron. Ik heb een Dbol kuur afgerond van 8 weken, 40mg per dag, de 8e week 60mg per dag. nu ben ik met een nakuur bezig met supplement novladex, deze nakuur wil ik 4 weken doen. nu is mijn vraag/vragen, kan ik na mijn nakuur meteen beginnen met winstron, of is het verstandig om nog 4 weken rust te pakken na mijn nakuur, en hoeveel mg winstron heb ik nodig?

Ik ben 28 jaar, 1,74m en weeg 66kg, ik sport 5 dagen in de week en volg een eiwitrijk voedingschema 2700kcal per dag.

Graag hoor ik van jullie!

Laatst bewerkt:
Dat zijn behoorlijk wat milliliters die je daar hebt weggewerkt :o

slechte troll

Doei!

Goed topic weer!

Dat zijn behoorlijk wat milliliters die je daar hebt weggewerkt :o

Ik weet gewoon echt zeker dat het een trol is. Vraag me af waarom er altijd mensen zijn die een account aanmaken en dan extra met een dom en nutteloos topic aankomen zetten. Het is niet eens grappig? No livers die een steekje los hebben zitten of een paar pubertjes die op de middelbare school een ICT uurtje hebben.. Ik denk de laatste

Jaaaaa daaaag weer zo'n 66kg kuurder

Ook helemaal niet opvallend dat ie gewoon hard aan het trollen is hoor.

denk dat je beter winstroff kan blijven.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een negatieveteit, het juiste woord hiervoor is onervaren...bedank voor jullie nuttige info!

Wat een negatieveteit, het juiste woord hiervoor is onervaren...bedank voor jullie nuttige info!
juiste woord is inderdaad onervaren, daar komen ook onbenullig en ondoordacht bij.
als dit je stats zijn na een dbol oral kuurtje van 8 weken moet je je heul snel gaan schamen dat je
a. begonnen bent met shitstats
b. zelfs na een (als is het maar een oral) kuurtje nog steeds shitstats hebt
sorry voor de botheid maar ik kan het niet anders brengen

Die rust van 4 weken hoeft niet, gewoon direct beginnen met die winstron

Helemaal fout.

Begin direct na de nakuur met
1-8 50 mg anavar per dag
1-8 60 mg winstrol per dag
1-8 70 mg dianabol per dag

Eventueel combineren met T3/T5.

Je zou de lengte van de kuur kunnen verdubbelen naar 16 weken.

Grote kans dat je er mooi gespierd bij staat deze zomer, aangezien je al aangaf dat je een eiwitrijk voedingschema heb moet dat wel lukken.

Het is weer bijna zomer jongens.

• Like
Waarderingen: GruX
Terug
Naar boven