MuscleMeat

Winter 2010

MichaelVanU

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
81kg
Vetpercentage
8%
Eerste foto: 1m81
72,5 kg
9,8 % Bodyfat

8 Weken later

Tweede Foto: 1m81
80,9 kg
8,1 % Bodyfat

..jpg

27.01.2010.1.jpg

hoe heb jij dat gedaan? 8kg bij in 8 weken, zelfs met lager bf?

uhm op de pics zie ik amper verschil en je zegt dat er minstends 8.4 kg vetvrije spiermassa is bijgekomen gezien je vetpercentage lager is?:roflol:

Laatst bewerkt:
uhm op de pics zie ik amper verschil en je zegt dat er minstends 8.4 kg vetvrije spiermassa is bijgekomen gezien je vetpercentage lager is?:roflol:

Laat je ogen nakijken dan... Er is duidelijk verschil te zien.
Ik vermoed wel dat onze vriend een lekker kuurtje gepakt heeft :D

tja normale gains toch in het begin.

• Topic Starter Topic Starter
er staat dat micheal als laatst heeft gereageerd maar ik zie alleen mijn reactie.

edit: nu doet eindelijk m'n k*t browser normaal.

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

Dank u ,,
Idd tweede optie :) x

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

Ben intussen anderhalf jaar aan het trainen kom van 58 kilo intussen 80,9 kg

Oh oke ik dacht dat je net was begonnen aangezien je 72kg woog.

Laat je ogen nakijken dan... Er is duidelijk verschil te zien.
Ik vermoed wel dat onze vriend een lekker kuurtje gepakt heeft :D

jij misschien je hersenen laten nakijken en zien dat het een gunstigere pose die 2e pic waar je spieren wat beter uitkomen je ziet wel wat verschil maar niet veel, zeker niet 8 kg vetvrije spiermassa.
@ topic starter wat een idioot ben je als je serieus nu al een kuur hebt gedaan

Laatst bewerkt:
jij misschien je hersenen laten nakijken en zien dat het een gunstigere pose die 2e pic waar je spieren wat beter uitkomen je ziet wel wat verschil maar niet veel, zeker niet 8 kg vetvrije spiermassa.

Kijk naar zijn abs... Die zijn duidelijker geworden dus staat wat droger.
Armen en schouders bevatten meer massa, maar vooral aan zijn borst zie je het toch duidelijk. Die is 2x zo groot als voorheen.

Over dat kuren ga ik me niet uitspreken.

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

En of er 9kg bij is kan ik niet zeggen aangezien ik zijn weegschaal niet gezien heb. Maar om nu te zeggen dat je geen verschil ziet...

[ Maar om nu te zeggen dat je geen verschil ziet...

dat heb ik niet gezegt;) maar ik snap niet hoe je bij deze totaal andere lichtinval en pose kan zien dat ie droger staat maar ok. Hij heeft wel wat progressie gemaakt maar 9 kilo vet vrije spiermassa is natuurlijk onzin in 8 weken en zoveel verschil zie je toch ook niet op de foto's, ik in ieder geval niet.

Laatst bewerkt:
jammer; kuren binnen 1,5 jaar trainen en 19 jaar..

Zonder van je kuur.

Hahaha, je stinkt gruwelijk naar jaloezie vriend.

Duidelijk verschil tussen beide foto's, gewoon net fysiek met of zonder AAS.

Het wordt hier wel gewaardeerd als je daar eerlijk over bent TS, dus gewoon zeggen als je gekuurd hebt.:D

je kan duidelijk meer definitie zien aan zijn abs, 8 kg lijkt veel maar zou eventueel wel kunnen

over het al dan niet nemen van een kuur ga ik me niet uitspreken ;)

good luck bro

Idd zonde van de kuur vin ik Michael , mr da is u eige keuze natuurlijk !
Zonder komde der ook , alleen heb wa gedult en let op je voeding ,,, ;
mr probeer nu zo te houde ! En vooral vollenbak blijve traine !

grtz

• Topic Starter Topic Starter
Geef gewoon eerlijk toe , is beter als ontkennen enz ,

is wel degelijk 9 kilo bijgekomen op deze 8 weken ,
Post een van dees nieuwe fotos van voor en na ,

thx voor de positieve reacties

Ik lees nergens dat je gekuurt heb ervoor behalve dat je nu zegt 'geef gewoon eerlijk toe'. Maarja wel goed dat je het toegeeft, maar ik had je wel gelooft als dit natural was gedaan want kom op dat kon ook makkelijk.
Beter ga je gewoon goed trainen en eten voordat je gaat kuren. Maarja het is je eigen keus.

Laatst bewerkt:
hmm nja een kuur op deze leeftijd lijkt me niet verstandig :s

maarja jou keuze neem ik aan...

Terug
Naar boven