AndroidHealthClinic

Winterkriebels

Getinthecar

Advanced Bodybuilder
Waardering
117
Lengte
1m84
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Yo, gaan er nog DBB'ers naar winterkriebels? Info hieronder

Winterkriebels, het ultieme winterspektakel voor 2010 is weer onderweg. Voor deze editie op zondag 21 februari is het de organisatie weer gelukt om een top line up samen te stellen. Verdeeld over twee studio's kun je deze zondag vanaf 20.00u weer optimaal genieten van de ultieme vibe.

Studio 1
Studio 1 wordt een ware traktatie voor de house addicts, met Laidback Luke, Hardwell, Sunnery James & Ryan Marciano, Afrojack, Chocolate Puma, Baggi Bagovic, Quintin van Honk, mc Roga & mc Choral.

Studio 2
Studio 2 zal deze keer gehost worden door Gem Sessions, met als boegbeeld Secret Cinema. Hiermee staat deze studio garant voor maximaal genot voor de techno en minimal liefhebbers. Voor deze editie zijn naast Secret Cinema de volgende artiesten geconfisqueerd: Warren Fellow, Peter Horrevorts (live), van Anh, Erik Heijting.

Yo, gaan er nog DBB'ers naar winterkriebels? Info hieronder

Winterkriebels, het ultieme winterspektakel voor 2010 is weer onderweg. Voor deze editie op zondag 21 februari is het de organisatie weer gelukt om een top line up samen te stellen. Verdeeld over twee studio's kun je deze zondag vanaf 20.00u weer optimaal genieten van de ultieme vibe.

Studio 1
Studio 1 wordt een ware traktatie voor de house addicts, met Laidback Luke, Hardwell, Sunnery James & Ryan Marciano, Afrojack, Chocolate Puma, Baggi Bagovic, Quintin van Honk, mc Roga & mc Choral.

Studio 2
Studio 2 zal deze keer gehost worden door Gem Sessions, met als boegbeeld Secret Cinema. Hiermee staat deze studio garant voor maximaal genot voor de techno en minimal liefhebbers. Voor deze editie zijn naast Secret Cinema de volgende artiesten geconfisqueerd: Warren Fellow, Peter Horrevorts (live), van Anh, Erik Heijting.

Nee ik ga niet, geen geld.:(

Studio 1 lijkt me wel vet. Maarja, 25e is me toch iets te duur. En moet ook nog naar 5 days off (donderdag & zaterdag). En da's ook niet gratis.

Nee helaas. Kan niet, anders zeker wel gegaan. Nu maar volgende maand ghosttown, keertj iets anders hehe

Geen geld anders zou ik zeker gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Jammer al deze afmeldingen:(

Is op zondag. Moet maandag gewoon werken.

Studio 2 is te dope
Afgelopen zomer die gasten elk weekend zowat mee gemaakt, warren is de bomb, wat kan die kerel draaien :)

25 euro duur? Naar wat voor goedkope feestjes ga jij dan:D

Ik ben niet zo van de commerciele latin house DJ's.

Joost van Bellen, boemklatsch, vitalic, the subs, mstrkrft, lektroluv. Daar betaal je max 15e voor. En dat vind ik echt machtige muziek.

lektroluv wordt ook met de dag commerciëler man. Doe me dan maar laidback luke.

hij staat binnenkort in tivoli voor 17e dacht ik.

overigens vind ik laidback luke inderdaad wel een baas. maarja, je betaalt er ook flink voor.

Laatst bewerkt:
Ik ben uitgenodigt door een f##!! lekkere hottie dus ik moet wel :D. Wel een beetje vaag zo'n feest op zondag :rolleyes:

Terug
Naar boven