MuscleMeat

Wintrol en spacecake?

Jonathan123

Novice
Waardering
0
Binnekort carnaval... Helaas valt carnaval vervelend voor mijn kuur tijd, ik wil daarom hooguit een paar glaasjes alcohol drinken. Om toch een beetje wazig te zijn dacht ik misschien spacecake te halen. Kan dit veel kwaad voor mijn kuur of heeft dit een erg negatief effect op mijn lichaam (bloeddruk problemen / out gaan)?

Bedankt alvast

Lijkt me niet, is natuurlijk niet verstandig maar agh. Spacecake is een downer dus de bloeddruk zal zeker incombinatie met alcohol omlaag gaan.

Daarnaast zal waarschijnlijk je bloedsuiker spiegel dalen en je honger krijgen. Correct me if I'am wrong. Dus dan moet jij je toch houden aan je schema en niet proberen te snacken.

Qua effect op de spieren kan ik geen uitspraken over doen. Hoop dat je er wat aan hebt.

Zou wel ook wat whey door de deeg heen gooien :);) krijg je gelijk wat eiwitten binnen

Ja vooral lekker in combinatie met winstrol..

Wat wordt er hier toch weer overdreven nagepraat zeg. Ik heb in mijn winstrol kuur gewoon paar keer per week geblowed zoals ik alijd doe. Heeft absoluut geen effect op je kuur of versterkend negatief effect op je lichaam. Sterker nog, ik heb ook elk weekend gezopen. Misschien niet het slimste om te doen maar na een bloed test een maand later bleken mijn waarden prima te zijn

Waa rik me eerder druk om zou maken is het feit dat blowen (spacecake in dit geval) absoluut niet past bij het uitgaan. Je kan dan nog beter nuchter gaan

LOL cheers..
ik weet maar niet wat ik hier van moet vinden...

Grappig eigenlijk..........
"spacecake" :windup:

Echte bbers doen niet aan carnaval en hebben geen sociaal leven.

Wat wordt er hier toch weer overdreven nagepraat zeg. Ik heb in mijn winstrol kuur gewoon paar keer per week geblowed zoals ik alijd doe. Heeft absoluut geen effect op je kuur of versterkend negatief effect op je lichaam. Sterker nog, ik heb ook elk weekend gezopen. Misschien niet het slimste om te doen maar na een bloed test een maand later bleken mijn waarden prima te zijn

Waa rik me eerder druk om zou maken is het feit dat blowen (spacecake in dit geval) absoluut niet past bij het uitgaan. Je kan dan nog beter nuchter gaan

Het is gewoon dom, heeft niks met napraten te maken.
Winstrol is al zwaar voor je lever, en dan ga je er ook nog is vrolijk op los zuipen.

Wat betreft blowen, eigen ervaring ontbreekt bij mij, nooit geblowd en zal zo blijven ook.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/winstrol-wiet-322160/

Niet gaan carnavallen, maakt het makkelijker om geen biertje te pakken, niet te snacken en geen spacecake te pakken.
Discipline ! Voila........zo moelijk is het allemaal niet.

To kuur or not to kuur !

Als ik spacecake eet heb ik een ziek droge bek, en zeik ik 2 liter per plasbeurt, dus denk dat je daar wel echt heeeel erg op moet letten man (vocht inname )

Ik denk dat spacecake of een jointje roken minder slecht is tijdens je winstrol
Kuurtje dan alcohol drinken
Ivm je lever
Dus smook gewoon lekker een jointje en daarna lekker vreetkick bouwen bij de KFC ;)

Ik heb nog nooit spacecake gegeten. Waar kun je dat kopen?

Er zitten 9 gram eiwitten in 100 gram cake. Die spacecake gaat in mijn bulk, wat zeuren jullie nou.

Er zitten 9 gram eiwitten in 100 gram cake. Die spacecake gaat in mijn bulk, wat zeuren jullie nou.

Je weet wat space cake is he ?

Dat is dus geen cake met een NASA logo, of een cake die 3 dagen in de dampkring heeft doorgebracht.

En ja, alles (bijna) kan in een bulk.

Maar vragen waar je dat kunt krijgen.......gast.

Ik blow dagelijks en had nergens last van met winny

Terug
Naar boven