TBe
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik heb een vraagje over Word 2011 op de Mac. Ik ben bezig met het afronden van mijn afstudeerscriptie en ik kom er nu achter dat Word de eerste 70 pagina’s (tot en met de automatische literatuurlijst) als voorblad beschouwd. Als ik dus voor de optie ‘Voorblad verwijderen’ kies, dan worden deze 70 pagina’s verwijderd.
Ik heb geprobeerd deze pagina’s te kopiëren en plakken in een ander document, maar ook dan worden deze pagina’s als een voorblad gezien. Dit is redelijk irritant, omdat het de paginanummering behoorlijk in de war schopt (paginanummering begint al op het voorblad, óf pas bij de literatuurlijst). Heeft iemand een idee hoe ik pagina 2 t/m 70 weer als ‘normale’ tekst kan laten beschouwen?
Alvast bedankt!
Ik heb geprobeerd deze pagina’s te kopiëren en plakken in een ander document, maar ook dan worden deze pagina’s als een voorblad gezien. Dit is redelijk irritant, omdat het de paginanummering behoorlijk in de war schopt (paginanummering begint al op het voorblad, óf pas bij de literatuurlijst). Heeft iemand een idee hoe ik pagina 2 t/m 70 weer als ‘normale’ tekst kan laten beschouwen?
Alvast bedankt!