Fitness Seller

word gek van mijn toetsenbord

patmuscle

Huge Freak
Waardering
770
ik word scheitziek van mijn toetsenbord ik heb hem zon 3 maanden geleden gekocht bij alternate merk trust , maar nu krijg ik gek*t met usb poorten ofzo ik weet niet wat het is

deze toetsenbord heb je geen drivers nodig er is ook geen driver dus windows instalt hem automatisch maar tijdje gaat het goed maar daarrna werkt die opeens niet meer en moet ik die usb kabel eruit halen en weer erin stoppen dan doet die het weer voor een paar minuten daarna weer dood

wtf is dit nou? in me apparaat beheer staat alles gewoon goed, ik heb ook andere usb poorten geprobeerd zelfde verhaal wat nu

2vds1w5.png

Heb ook slechte ervaringen met Trust. Steek je het toetsenbord altijd in dezelfde USB poort? Telkens je een USB apparaat in een andere poort steekt moet het weer toegewezen worden oid, daarom wordt wel eens aanbevolen het toetsenbord een vaste usb-poort te geven.

Kan ook één of ander conflict zijn, maar kan dat van hieruit niet goed beoordelen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb ook slechte ervaringen met Trust. Steek je het toetsenbord altijd in dezelfde USB poort? Telkens je een USB apparaat in een andere poort steekt moet het weer toegewezen worden oid, daarom wordt wel eens aanbevolen het toetsenbord een vaste usb-poort te geven.

Kan ook één of ander conflict zijn, maar kan dat van hieruit niet goed beoordelen.
nee T altijd zelfde usb poort maar ik ging even kijken of die ook raar deed bij die andere poorten zelfde verhaal, als die weg valt moet ik dus die usb eruit en weer erin doen dan doet die weer voor een x aantal minuten

pfffff

trust sucks bigtime. draadloos setje ervan gehad wat een storing telkens.
maar gouw weer Logitech aangeschaft.

Draadloze TB of met een kabel?
Misschien een los contactje in de kabel ofzo? Ik weet niet hoe hevig jij met het toetsenbord om gaat.
USB stekkertje van het TB goed schoon?
USB poort op de computer goed schoon?

Draadloze TB of met een kabel?
Misschien een los contactje in de kabel ofzo? Ik weet niet hoe hevig jij met het toetsenbord om gaat.
USB stekkertje van het TB goed schoon?
USB poort op de computer goed schoon?
is gewoon een toetsenboord met kabel en alle poorten en ingangen zijn gewoon schoon

weet het ook niet meer mischien nieuwe bestellen? zo ja iemand tip voor nieuwe keyboard?

is gewoon een toetsenboord met kabel en alle poorten en ingangen zijn gewoon schoon

weet het ook niet meer mischien nieuwe bestellen? zo ja iemand tip voor nieuwe keyboard?

Logitech bij de kijkshop iets van 15,-

[Link niet meer beschikbaar]

nee T altijd zelfde usb poort maar ik ging even kijken of die ook raar deed bij die andere poorten zelfde verhaal, als die weg valt moet ik dus die usb eruit en weer erin doen dan doet die weer voor een x aantal minuten

pfffff
In Apparaatbeheer als eens dit gedaan? :

Rechtsklikken op "Toetsenbord" > "Eigenschappen" > "Bronnen"

Staat er daar iets over een conflict?

Zou kunnen dat twee apparaten hetzelfde IRQ adres toegewezen krijgen, dan krijg je dit soort ellende ook.

Ik heb laatst de Logitech K350 gekocht. Voor mij echt ideaal. Prijs is €50.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nooit iets van Trust kopen, bagger.

In Apparaatbeheer als eens dit gedaan? :

Rechtsklikken op "Toetsenbord" > "Eigenschappen" > "Bronnen"

Staat er daar iets over een conflict?

Zou kunnen dat twee apparaten hetzelfde IRQ adres toegewezen krijgen, dan krijg je dit soort ellende ook.
nope T geen conflict niets , denk tog maar een nieuwe halen kost haast niks

ig bedankt

Terug
Naar boven