AndroidHealthClinic

Word

Avenge

Advanced Bodybuilder
Waardering
11
Beste leden, ik heb een probleem met Word, en ik kom er maar niet uit. :(

Voor mijn werk heb ik een Wordbestand aan een Excel database gekoppeld (door middel van Brieven en verzendlijsten > afdruk samenvoegen).

Elke keer als ik verder klik, komt er dus steeds een nieuwe naam en nieuw adres te staan. Tot zover is het allemaal correct.

Alleen, nu is het de bedoeling dat ik op elke pagina een kaartje van de omgeving waarin het adres gevestigd is plaats. Maar, elke keer als ik zo'n kaartje erin zet, wordt dit kaartje op alle pagina's gebruikt, terwijl het per pagina steeds een ander kaartje moet zijn.

Ik moet dus gewoon op elke pagina een ander kaartje kunnen plakken, en dat deze dan gewoon blijft staan.

Hebben jullie een idee hoe of wat?
Ben er een tijd mee bezig, maar het wil maar niet lukken. :(

Samenvoegen in Word gebruikt 1 bron document en alles wat je in het brondocument plaatst zal te zien zijn in het samengevoegde document. Als je dus 100 keer samenvoegt krijg je 100 keer hetzelfde plaatje te zien. Volgens mij kan je geen variabele afbeeldingen invoegen, alleen variabele velden.

• Topic Starter Topic Starter
Samenvoegen in Word gebruikt 1 bron document en alles wat je in het brondocument plaatst zal te zien zijn in het samengevoegde document. Als je dus 100 keer samenvoegt krijg je 100 keer hetzelfde plaatje te zien. Volgens mij kan je geen variabele afbeeldingen invoegen, alleen variabele velden.

Pff, ik had het gemerkt ja..
Had gehoopt dat het om de een of andere manier te omzeilen valt, maar dat valt tegen dus. :(

• Topic Starter Topic Starter
Hm, duidelijk uitgelegd, zou wel eens kunnen werken.
K*t dat ik op deze PC geen paint heb om het in te plakken en dat downen ook niet lukt. (Dan krijg ik het niet geopend, paupertent hierzo.)

Toch bedankt, volgende week zit 'k op een PC die als het goed is wel paint heeft.
zeker dat paint niet op je pc is? Gezocht naar mspaint.exe? Stuur me anders een pm met je email en dan stuur ik dat via mail (althans de exe)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb je niet de verkeerde versie?

probeer het eens met pagina/sectie eindes (Invoegen>Eindmarkering)

ik weet dat je zo bvb de nummering op iedere pagina kan laten verschillen, maar heb nog nooit met een verzendlijst gewerkt... dus raad ik maar wat

Terug
Naar boven