Fitness Seller

World Trade Center

Shluh

grow mode
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
6
Lengte
1m94
Massa
99kg
http://www.apple.com/trailers/paramount/wtc/

zojuist de trailer gezien , ziet er goed uit.
velen zullen zich storen aan het amerikaanse patriotisme en alles wat erbij komt tekijken (heldenmoed etc) maar ik denk dat ik deze film wel mooi zal vinden en het zal dicht aanleunen bij wat er echt gebeurt is , goeie cast dus wss ook goeie film :)

Ga hem zeker kijken, maar ik had liever toch onbekende acteurs gezien...
Dan komt het in mijn ogen wat realistischer over.

mag ik een emmertje :barf:

Ziet er ieg veelbelovend uit, laatste reactie begrijp ik echt niet. Beetje respect is wel op zijn plaats.

waarom? als zij geen respect hebben voor de nabestaanden vd overleden slachtoffers?

en nicolas cage met dat snorretje? :roflol:

Geen respect? Denk dat dit voor de nabestaanden bijdraagt aan de verwerking en het gaat trouwens over 2 overlevenden als hoofdpersoon.

Het waren in ieder geval stuk voor stuk helden degenen die als hulpverlener betrokken zijn geweest bij die ramp, als ik de beelden zo zie denk ik niet dat je een ander soort film gemaakt had kunnen hebben. Valt me mee van Oliver Stone, die is ook nog wel eens in voor een complot theorietje.

had eerder gehoopt op een soort titanic, met in iedere toren een geliefde, en hun gsm het af & toe laat afweten, terwijl er een soort gemuteerde afghani rondloopt :thumbup:

roxxe zei:
waarom? als zij geen respect hebben voor de nabestaanden vd overleden slachtoffers?
Maar ik denk dat de film op zo'n manier is gemaakt dat er wel zeker respect vanuit gaat. Ik denk dat vele families van de slachtoffers het zelfs appreciëren dat zon tragische gebeurtenis op film word vastgelegd, en dat de mensen die gestorven zijn onder de hulpdiensten als brandweer en politie er zeker achter staan. Alleen met de keuze van acteurs ben ik het wel met je eens, zo'n action hero als Cage is een beetje vreemde keuze, maar hij kan wel heel goed emotie op het scherm brengen. Het blijft natuurlijk wel Amerika he.

Terug
Naar boven