Trenchmouth
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 915
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
w01 was nutteloos de vleesmolen aan zetten, wo2 vind ik nog wel andere zaak. daar werden mensen letterlijk afgeslacht(joden) dat gestopt moest worden. maar evegoed was het nergens voor nodigBeelden zijn wel ziek, op dat moment stierven miljoenen mensen voor een nutteloze zaak. En 30 jaar later doen ze het dunnetjes over.
w01 was nutteloos de vleesmolen aan zetten, wo2 vind ik nog wel andere zaak. daar werden mensen letterlijk afgeslacht(joden) dat gestopt moest worden. maar evengoed was het nergens voor nodig
ja hebt wel gelijk, ken verhaal niet helemaal van wo1 en wo2 maar over het algemeen zit er altijd weleen reden achter, vraag me eigelijk wel af of het voor de economie van de geallieerden goed uitkomt. weet niet hoeveel maar dacht ooit dat in engeland dagelijks 2 miljoen vrouwen munitie maken. kost je een buit maar bijna geen werkeloosheid.Alleen zijn de geallieerden natuurlijk niet ingestapt omdat ze de genocide op minderheidsgroepen in het Duitse rijk wilde stoppen. Het was dan geen zinloze loopgravenoorlog maar bijna alle geallieerde landen stapten alleen in uit eigenbelang om hun territorium te verdedigen.
ja hebt wel gelijk, ken verhaal niet helemaal van wo1 en wo2 maar over het algemeen zit er altijd weleen reden achter, vraag me eigelijk wel af of het voor de economie van de geallieerden goed uitkomt. weet niet hoeveel maar dacht ooit dat in engeland dagelijks 2 miljoen vrouwen munitie maken. kost je een buit maar bijna geen werkeloosheid.