AndroidHealthClinic

Wotan Pharma Netherlands

nooit van geoord.. lijkt me BS..

klinkt meer als de hond van de buren hehe :D Wotan...

• Topic Starter Topic Starter
idd, zag het voorbij komen. test e 600mg/ml..ouchhh :eek:

Precies, 600mg/ml is niet via een normaal productie process te realiseren. Dan hebben ze er erg gekke dingen mee gedaan.

MrJ zei:
Precies, 600mg/ml is niet via een normaal productie process te realiseren. Dan hebben ze er erg gekke dingen mee gedaan.

In de US zijn er een hoop gasten die het zgn Mr T's Super Solvent gebruiken om extreme concentraties te bereiken.

Daar zit naast benzylalcohol vermoedelijk ook dichloormethaan of trichloormethaan (chloroform) in.

Beide zijn organische oplosmiddelen waarvan het vermoeden bestaat dat ze kankerverwekkend zijn. En zonder meer schadelijk voor in het water levende organismen.

Daarnaast wordt je er flink wappie in de bol van als je dr ff flink aan gaat lopen snuiven ( en je nageslacht ook ;) )

Hier ff een quote ;

Anybody have an idea what Mr T's super solvent is? I purchased some and ended up throwing it out. Try placing a small drop on your tongue...it almost burnt a frickin hole through mine. Can't imagine what that toxic chem is doing inside your body. What a stench that shit had!

http://www.superiormuscle.com/vbulletin/showthread.php?threadid=9005

Waar heb je dan in godsnaam die concentraties voor nodig vraag ik me dan af?!

MrJ zei:
Waar heb je dan in godsnaam die concentraties voor nodig vraag ik me dan af?!

Dat is een Amerikaanse hype. Die gasten willen nu eenmaal alles groter,sterker, en dus ook geconcentreerder hebben. ;)

Terug
Naar boven