AndroidHealthClinic

WoW

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
ik hoor van veel mensen dat dit 'het' spel is? iemand die het gaat spelen? ik twijfel omdat ik geen zin heb er veel tijd in te gaan steken..
just wondering;)

Uhhh..... over welk spel heb je het....?

Ik denk dat het spel WoW heet. Wel een vreemde naam voor een spel maar het zal natuurlijk kunnen.

ja vette game! speel het ook nooit!

World of Warcraft stelletje n00bs! ;)

Anyway, ik het RoC en TFT beide gespeeld, maar ga me niet wagen aan deze MMORPG (Massive Multiplay Online Role Playing Game) om de doodsimpele reden dat ik de tijd er niet voor heb en dat het toch andere koek is dan RTS (Real Time Strategy). :)

wow! dat is interessante infow mr j :D

Ja he, ik krijg zelf ook wel een beetje harde tepels van. :cool:

is het een beetje vergelijkbaar met Diablo II?

ik heb beta gespeeld en ga ook cker de retail spelen :p

Niet mijn type rpg's :r

Doe mij maar C&C. Of nog beter, een fps als battlefield 2 *kwijl*

Oh jah dat spel heb ik wel eens wat over gehoord ja. Lijkt me wel vet. Maarja, die RPG's nemen zo veel tijd in beslag... :(

wow is erg successvol, vele mensen die het spelen, 't kost wel iets rond de 10-15 euro per maand

Het kost wel iets per maand, maar je krijgt er ook wat voor terug. Het is alleen zo verslavend :D . Diablo II zit toch iets simpeler in elkaar ;) .

www.runescape.com

Worls of Warcraft is schitterend , ik begin er niet omdat het zeer verslavend is en voor die 15 euro die je moet betalen om op de server te kunnen is mij iets te veel van het goeie. ik kan mij goed vermaken met www.runescape.com dit is een gratis MMORPG die je kan spelen.

een maat van mij is er ook helemaal verslingerd aan, ben nooit zo'n die hard gamer geweest eigenlijk maar deze ga ik toch wel eens checken denk ik.

ik speelde een tijd lang de beta versie van Myth Of Soma maar die werkt site ligt plat (zijn die gestopt of zo?)
WoW, duur, maar ik wil het wel eens eerst spellen. Helaas komt mijn pc niet in de buurt van wat ik moet hebben als minimum.
Als je een kopie download, ben je dan ook je 1maand gratis?

World of Warcraft idd, een massive multiplayer online role playing game. (MMORPG)
Dit betekent dus ook dat je met 1000en teggelijk op de server speelt, je moet ook maandelijks 12euro betalen om het te mogen spelen. Ik heb vrienden die het spelen en ga er zelf niet aan beginnen aangezien ik weet hoe verslafend het is, ze zitten bijna de hele vakantie al elke dag de hele dag te spelen.... :o En dan bedoel ik dus zo'n 12uur p dag.

Dolcett zei:
Worls of Warcraft is schitterend , ik begin er niet omdat het zeer verslavend is en voor die 15 euro die je moet betalen om op de server te kunnen is mij iets te veel van het goeie. ik kan mij goed vermaken met www.runescape.com dit is een gratis MMORPG die je kan spelen.
Dat heb ik ook een tijdje gespeeld, was nog tof, zat toen juist in de top 10000 overall.
Het taalgebruik die van een bedenkelijk niveau is, was wel genoeg om ermee te stoppen, tesamen met een klein beetje tijdsgebrek.

Terug
Naar boven