Fitness Seller

Shocking WSOF Rousimar Phalhares derde keer sub te lang vastgehouden!

Bezoekers in dit topic

Robo007

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2012
Berichten
687
Waardering
22
Lengte
1m78
Gisteren heeft Rousimar Phalhares zijn titel bij WSOF verdedigd tegen Jake Shields.

Phalhares is gewonnen met een Kimura (submission). Wanneer Jake afklopte en vervolgens de ref de twee uit elkaar wou halen hield Phalhares de sub nog aan. Jake gaf als reactie hierop nog een slag in het gezicht van Phalhares.

Phalhares is uit de UFC gebannen omdat hij twee keer een klem te lang heeft aangehouden en hierdoor zijn tegenstander telkens verwond heeft.

Nu doet hij het voor de derde keer. Voorlopig houdt hij gewoon zijn titel en er is nog geen reactie van WSOF.

Kijk zelf eens http://mmashare.com.2112112.net/f1-f38/jake-shields-vs-rousimar-palhares-t81740.html#p1509776 en laat weten wat jullie ervan vinden.

Ik vind het te lang aangehouden omdat je weet dat hij hiervoor al in opspraak kwam en hij hierop zou moeten letten. Hij is dan ook nog eens een pro vechter.
 
wat een debiel zeg, bannen voor het leven !!
 
heel eerlijk vind ik het deze keer wel meevallen.
 
lol wat dat stelde echt geen fuck voor

---------- Post added at 20:22 ---------- Previous post was at 20:21 ----------

alsof je halverwege je klem eventjes moet pauzeren om rustig de situatie te analyseren en af te wachten of er misschien uitgetapt wordt zodat je daar binnen 100ms op kunt reageren
 
lol wat dat stelde echt geen fuck voor

---------- Post added at 20:22 ---------- Previous post was at 20:21 ----------

alsof je halverwege je klem eventjes moet pauzeren om rustig de situatie te analyseren en af te wachten of er misschien uitgetapt wordt zodat je daar binnen 100ms op kunt reageren

Je ziet gewoon dat hij nog vol door duwt terwijl shields allang aan het kloppen is. Je hoort als prof zoiets veel sneller door te hebben, zeker als je al in zon positie ligt. Dit was niet eens overdreven erg inderdaad, maar Palhares is gewoon een gek. In de UFC bleef ie gewoon aan benen trekken totdat de scheids zichelf er op moest gooien.

Die vent moet gebanned worden van elk event ooit.
 
Je ziet gewoon dat hij nog vol door duwt terwijl shields allang aan het kloppen is. Je hoort als prof zoiets veel sneller door te hebben, zeker als je al in zon positie ligt. Dit was niet eens overdreven erg inderdaad, maar Palhares is gewoon een gek. In de UFC bleef ie gewoon aan benen trekken totdat de scheids zichelf er op moest gooien. Die vent moet gebanned worden van elk event ooit.

Dat Shields tapt is niet relevant, gevecht stopt pas na tussenkomst van de scheids.. MAAR ook na tussenkomst van de scheids zet ie toch onnodig net even iets te lang aan.. ik vraag me af of ie dat bewust dat of dat hij een beetje retarded is ???
 
Je vergeet er nog bij te vertellen dat heel het gevecht lang zat vals te spelen door continu z'n vingers bewust in Shields z'n ogen te steken.

Echt een idioot die Palhares, schijnt op training ook altijd te lang door te gaan met z'n submissions waardoor nu enkel nog z'n broer met hem wil trainen.
 
Palhares leert het gewoon niet.. Wanneer de scheids tussen komt, moet je niet extra lang de klem doorzetten. Oke voor 1 keer, kan gebeuren. Maar 3 f*cking keer??
Zo'n idioten zorgen voor ernstige blessures.
 
Je ziet gewoon dat hij nog vol door duwt terwijl shields allang aan het kloppen is. Je hoort als prof zoiets veel sneller door te hebben, zeker als je al in zon positie ligt. Dit was niet eens overdreven erg inderdaad, maar Palhares is gewoon een gek. In de UFC bleef ie gewoon aan benen trekken totdat de scheids zichelf er op moest gooien.

Die vent moet gebanned worden van elk event ooit.

Fair enough, dat heb ik niet gezien. Als dat inderdaad waar is gewoon bannen die debiel, dan was het deze keer ook geen onschuldig foutje wsl.
 
Heb zelf nog nooit gehad dat ik afkloppen niet voelde en met een scheids weet je dat helemaal. Hierbij komt dan een hoop adrealine etc. maar dit is gewoon dom en onverantwoord gedrag.
 
lol wat dat stelde echt geen fuck voor

---------- Post added at 20:22 ---------- Previous post was at 20:21 ----------

alsof je halverwege je klem eventjes moet pauzeren om rustig de situatie te analyseren en af te wachten of er misschien uitgetapt wordt zodat je daar binnen 100ms op kunt reageren

Tegenover de vorige keren valt het wel mee, daar kan ik inkomen. Maar met de vorige twee keren in het achterhoofd is dit er gewoon over! Zeker als Pro. De reactie van Shields is ook duidelijk en dat is een echte Pro.
 
Ik vind het echt niet meevallen. Na zijn tap gaat hij nog aardig wat graden door.
Je tapt natuurlijk al bij het uiterste en dan gaat die debiel nog eens flink verder.
 
Ik vind het echt niet meevallen. Na zijn tap gaat hij nog aardig wat graden door.
Je tapt natuurlijk al bij het uiterste en dan gaat die debiel nog eens flink verder.

Dit komt natuurlijk ook wel mede doordat er weleens gevallen zijn geweest waarin er duidelijk getapt wordt, de tegenstander sportief snel los laat en daarna de scheids niet op tijd er bij is en de match verder mag en de vechter doet of hij nooit getapt heeft.

Dit geval gaat natuurlijk wel te ver. Tegenstander tapt voor 5 seconden en hij stopt pas als de ref er bij komt, dan wel meteen. Misschien toch met het achterhoofd dat de ref het anders niet gezien heeft.
 
Back
Naar boven