XXL Nutrition

Wtf is dit nu weer:(

CitizenD

Freaky Bodybuilder
Waardering
33
:( Dildo heeft weer eens ruzie met zijn laptop.

Ik heb laatst in alle enthousiasme Medieval 2 Total War (Gold Edition)(hele reeks is een aanrader!) gehaald. Alles geinstalleerd en even alleen snel naar het main menu gegaan van het spel, daarna moest ik afsluiten omdat ik moest werken helaas.

De volgende dag doe ik de DvD erin, zegt hij dat ik een legale versie erin moet doen(net gekocht bij Intertoys). Ik heb hem maar opnieuw geinstalleerd en nu als ik de DvD erin doen met de intentie om hem gewoon opnieuw te installeren gebeurt er niks, loopt de laptop half vast en maakt mn dvd lezer een lawaai alsof mn laptop elk moment kan opstijgen:roflol: (hij gaat btw ook niet open als ik op het eject knopje druk, ik moet eerst de laptop dan handmatig uitschakelen).

Ik heb andere dvd's etc. geprobeerd en die draaien prima hierop. Qua specs zou mn laptop het moeten kunnen trekken. Ik heb de dvd geprobeerd te installeren op de pc van mn broertje en dat lukte zonder problemen???

Mijn vraag aan de pc kenners onder ons dus, wat zou het probleem kunnen zijn en hoe los ik dit op.:(:mad:

ps;koop nooit HP

gewoon een xbox ofiets halen heb je nergens last van :D

Praat je ook in het echt in de derde persoon?

****ing irritant namelijk.

Gooi hem uit het raam en breng het spel terug naar de speelgoedwinkel

een iso maken op pc vanb broertje en die via deamon tools oid openen op jou pc en installeren.

Hehe :D

Kies idd niet voor een mac, maar voor een Mac(book) Pro :)

Terug
Naar boven