MuscleMeat

wtf synthol verkrijgbaar in apotheek om de hoek!!!

jere

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Vetpercentage
10%
Ging daar net naar de apotheker om de hoek om mijn vit b injects.

Terwijl de brave man naar achteren ging bekeek ik de apothekerskast die nog open stond.

Zag ik daar een zwarte verpakking met zilveren letters synthol :eek!:

Voor welke andere doeleinden behalve je fysiek opspuiten en naar de klote helpen word synthol nog gebruikt???

Ik gebruik het voor mijn 2taks grasmaaier

Synthol has been in the French market since 1925. It is available mainly as a liquid mouthwash, in a distinctive black carton, but also as a gel and spray for the treatment of muscular pain.

voor in je lul te spuiten.. wordt ie wat dikker van

serieus: ik zou het niet weten maar ik denk dat het niet de synthol is die jij denkt ;)

• Topic Starter Topic Starter
toch wel hoor denk ik toch stond op synthol sterile oil

Synthol has been in the French market since 1925. It is available mainly as a liquid mouthwash, in a distinctive black carton, but also as a gel and spray for the treatment of muscular pain.
Zelfde verpakking dus al de TS... na de mond ermee te spoelen kan je het recycleren en zo in je spier spuiten :brew: :rolleyes:

Ging daar net naar de apotheker om de hoek om mijn vit b injects.

Terwijl de brave man naar achteren ging bekeek ik de apothekerskast die nog open stond.

Zag ik daar een zwarte verpakking met zilveren letters synthol :eek!:

Voor welke andere doeleinden behalve je fysiek opspuiten en naar de klote helpen word synthol nog gebruikt???

Jere,

sla je spaarvarkentje dan ff kapot en ren terug naar die apotheek en koop die fles! dan kun je alle DBB kijkbuisvriendjes vertellen wat het daadwerkelijk is.;)

is het zonder voorschrift verkrijgbaar dan?

kdenk dat er bij mij in de gym iemand is die het in z'n pec's spuit...

toen ik pas begon,jaar of 4 terug,was hij al een klein monsterje,grote armen vooral,maar niets van borst,

nu enkele weken terug heb ik hem gezien,met borst zo groot als arnie schwarzie...en rare bolvorm,je kan het niet beter vergelijken of er zit een ingedeukt implantaat in...zeer raar...

maar kheb het hem nog niet durven vragen...wil geen klappen krijgen van die big arms :p

Ga je wel een logje bijhouden dan:p

Terug
Naar boven