XXL Nutrition

WWE SmackDown vs. RAW 2007 Playstation 3 ziet er k*t uit.

houston

Ripped Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
WWE SmackDown vs. RAW 2007 Playstation 3 ziet er kut uit.

Ik had toch wel wat meer verwacht van die PSX 3
zie hier foto's van WWE SmackDown vs. RAW 2007 op playstation 3

ik ben echt diep geschokt en teleurgesteld.:( :mad:

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
hoe kunnen ze de xbox 360 en PSX 3 in godsnaam nieuwe generation consoles noemen???

Houston, bouw er dan zelf 1 als je het beter kan! Wat verwacht je nou? Pixar animaties in realtime?

EricR zei:
Houston, bouw er dan zelf 1 als je het beter kan! Wat verwacht je nou? Pixar animaties in realtime?

:roflol: , inderdaad blijkbaar heeft Houston er geen idee van hoeveel rekenkracht er voor nodig is om personages in realtime te verwerken ;) .

Aan stilstaande pics heb je niks. Maar mijn vermoeden is dat het publiek bijv. ieder afzonderlijk van mekaar bewegen....nou dat is dan al een hele vooruitgang.

vind het er wel mooi uit zien deze shot is wel goed gezet vind ik maar wie ben ik he jullie moeten allemaal en super video kaarty verwachten zeker zoals gezegt met pixar maar jah je kunt niet alles hebben en als ze dan doen dan is die com ook zker onbetaalbaar

[Link niet meer beschikbaar]

Ik vind dat je hier nog niet echt op moet oordelen. Ik had de eerste versie van Smackdown! ook voor de Playstation 2, dat was Just Bring It. Die zag er ook verschrikkelijk uit. Toen het deel er na op de markt kwam (Shut Your Mouth?) was ik ondersteboven van de graphics. Is gewoon nog expirimenteren wat de console aankan. Maak je maar niet druk :D

En trouwens, als je kijkt naar dat screenshot van John Cena van dichtbij, die details, dat zweet e.d. vind ik echt wel prachtig. Ook vind ik de graphics in WWE games niet zo belangrijk, als de gameplay maar in orde is.

The Rock zei:
Ik vind dat je hier nog niet echt op moet oordelen. Ik had de eerste versie van Smackdown! ook voor de Playstation 2, dat was Just Bring It. Die zag er ook verschrikkelijk uit. Toen het deel er na op de markt kwam (Shut Your Mouth?) was ik ondersteboven van de graphics. Is gewoon nog expirimenteren wat de console aankan. Maak je maar niet druk :D

En trouwens, als je kijkt naar dat screenshot van John Cena van dichtbij, die details, dat zweet e.d. vind ik echt wel prachtig. Ook vind ik de graphics in WWE games niet zo belangrijk, als de gameplay maar in orde is.

voor mij is ook de gameplay het belangrijkste. ik heb nog een oude N64 hier thuis en wcw vs nwo revenge en die gameplay is echt super.

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:

zo zo op je teentje getrapt?
Kijk ik kan er geen 1 bouwen maar ik verwacht het wel van de mensen die het kunnen.
Ze hebben het continue over next Generation maar dan verwacht ik wel wat meer dan wat ik heer zie!

Je verwacht gewoon te veel, next generation games zijn er al op de 360 maar je moet ook reeel zijn wat je op een console van minder dan 300 euro kan verwachten. Zeker als je weet dat op de PC een goede videokaart minimaal hetzelfde kost.

de games van WWF zijn nooit echt grafische topklassa geweest,wacht maar op de eerste race game zoals gran tourismo,dan zal je pas je ogen opentrekken,je zal niks anders meer willen dan de ps3...

ironmike86 zei:
de games van WWF zijn nooit echt grafische topklassa geweest,wacht maar op de eerste race game zoals gran tourismo,dan zal je pas je ogen opentrekken,je zal niks anders meer willen dan de ps3...
en dat zijn de echt liefhebbers :D

Ik wacht nog wel even tot de xbox 720...

PreludE zei:
voor mij is ook de gameplay het belangrijkste. ik heb nog een oude N64 hier thuis en wcw vs nwo revenge en die gameplay is echt super.

Haha, die heb ik ook. Wat heb ik dat lang gespeeld zeg.

Wel apart dat je dat ding beoordeeld op 1 spel. Een spel waar je alleen nog maar een handvol plaatjes van heb gezien zonder animatie en een van de eerste spellen waarbij gebruik wordt gemaakt van deze nieuwe hardware.

Terug
Naar boven